ASUS Laptop mist 500 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet de schijven uitbreiden, dit doe je door rechtermuisknop op de computer te klikken.
-Klik in het linker venster van het scherm computerbeheer op "Schijfbeheer".
-Je krijgt nu een overzicht van de op de computer aangesloten schijven

En dan uit mijn hoofd klik je dan op één van de schijven die je wilt uitbreiden, en klik je op partitie vergroten (weet dit niet zeker, zou je even kunnen zoeken).
Hopelijk kun je hier wat mee!

Laatst bewerkt:
Download en installeer Easeuse Partition manager home edition (is gratis), hier te vinden: http://www.partition-tool.com/download.htm
Daarme kunt u zien hoeveel vrije ruimte er op die HD is en daar dan een partitie van maken (of de vrije ruimte bijtrekken bij de al bestaande partities).

Aan de heren hierboven. Kijk eens naar de screenshots. Ruime die er niet is (zie screenshot, zie jij nog lege ruimte???) kun je niet uitbreiden of toewijzen.

Stuur eens de technische gegevens van de schijf, want dit heb ik nog niet eerder gezien dat er ruimte volledig verdwijnt.

welke screenshot lol? En wie heeft het over het verdwijnen van ruimte? Hij zegt iets over activeren...

@Phokki en sprpchulp. Mijn excuus, ik was in het verkeerde topic geland. In dit geval is jullie advies zeker correct en terecht.

schrok al, dacht even dat me kennis naar 0 was gegaan ^^. Fijne dag nog:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan