asus laptop moet WiFi vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah_boulaid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2004
Ik heb een asus laptop (asus A7V) met ingebouwde wireless lan card die ik uit en aan kan zetten uiteraard.
Ik heb deze laptop nu zo'n jaartje en ben er pas achter gekomen dat ik WiFi heb (wireless lan card).
Ik heb ook een sitecom router gekocht voor mijn eerdere pc ik had verbinding via usb en het gaat om een sitecom wl- 114 v2 router (broadband router 54mbps wireless network)

Mijn laptop geeft geen tekens aan van wifi ik heb ook geen draadloze verbinding bij ''netwerkverbindingen'' alleen mn bekabelde lan kabel.
Dat komt denk ik door het feit dat ik mn windows xp home edition opnieuw heb geinstalleerd en veel is verloren gegaan miscchien??

Wie kan me helpen dat ik op zn minst netwerken in de buurt kan zien en misschien iets meer en verbinding met mn router hebben want ik heb altijd via de kabel internet en omdat ik mn pc heb weggeven is dit een stomme en akelige oplossing dat kabeltje!!

Bedankt Mailen kan ook t maak niet uit hoop dat er veel mensen n tip hebben !!!
P.S. Ik weet niet zoveel van computers af!!!

Staat er bij rechtermuis-knop Mijn Netwerklocaties > Eigenschappen geen Draadloze netwerkverbinding? Als hij er niet staat is hij waarschijnlijk niet (juist) geinstalleerd.

Download en installeer deze driver om te kijken of hij na de installatie het wel doet. (Via: link)

Staat hij wel aan in de bios? staat er een geel uitroepteken in apparaatbeheer?

ik heb gekeken er staat alleen een geel vraagteken en uitroepteken Bij netwerkcontroller ?!?!

Rechtermuis toets op die regel, en de drivers installeren, windows op de de driver cd van de laptop zelf de drivers laten zoeken, zou moeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan