Asus laptop sluit niet goed af! Help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeynep85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Beste leden,

Ik heb al sinds de aankoop van mijn laptop met windows vista problemen met het afsluiten van de laptop.
Het gaat om het volgende. Wanneer ik onder menu start op afsluiten druk (rood knopje, was eerst oranje (slaapstand), ik heb de instellingen veranderd onder configuratiescherm geavanceerde energie-instellingen wijzigen, knopje aan/uit- afsluiten aangevinkt ipv slaapstand) is de laptop wel bezig met afsluiten, maar het geluid blijft draaien. Meestal moet ik dan zelf de laptop handmatig uitschakelen door een paar seconden zelf op de aan uit knop op de laptop te drukken.
Kort geleden heb ik echter een briljant plan bedacht en heb ik de menu start omgezet in de klassieke weergave. De computer sluit met deze wijziging wel goed af, het probleem doet zich met deze wijze af en toe voor, terwijl met de normale menu start van vista iedere keer misgaat. Ik weet er geen raad meer mee. Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen.
ps. laptop is vrij van virussen, ik ben zelf van mening dat het aan de bepaalde instellingen (bios)van de laptop ligt, maar welke weet ik niet. Hoe kan ik dit problem zelf oplossen? Ik heb het twee keer langsgebracht bij de winkel, maar die begrijpen het probleem niet zo.

Groet,
Zeynep

Laatst bewerkt:
ja misschien zou het je kunnen helpen moest je de laatste versie hebben van je bios...

verder, heb je ook al sp1 geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan