Asus laptop start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony68

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
Mijn Asus laptop start niet op, scherm gaat niet aan, wie weet wat ik hier aan kan doen?

Geef eens meer info s.v.p.

Is dit een nieuwe laptop?

Zie je wel een lampje ( ledje) oplichten of hoor je iets?

Zo nee, had je eerder problemen?
Had je iets geinstalleerd of andere hardware?

Haal de laptop eens van stroom.
Haal de batterij eruit.

Start eens opnieuw op ( met oplader aangesloten ).

het is geen nieuwe laptop, ik heb deze gehad. Tevens heb ik een nieuwe harde schijf in de computer gezet. Accu ontbreekt, maar ik wil hem gebruiken om naar films te kijken.
hij doet het soms wel, maar vaak ook niet.

Start niet op.
Brandt het ledje van de oplader wel.
Dit om draadbreuk te elimineren.

ja deze brand wel, ook de aan en uit knop van de pc brand.

Even een update, ik zojuist de harde schijf er uit gehaald en er weer in gedaan, ook heb ik dit met mijn geheugen kaart gedaan. Hij start momenteel wel op, maar is al een paar keer uit gevallen. Wie weet hier raad mee. Het betreft een een Asus K52N.

Beste Zoeff,dank je voor je reactie en je behulpzaamheid. De computer doet het soms goed en soms heeft hij problemen met opstarten. Het lijkt of er iets los zit in de computer. Als hij het niet doet, wil ik wel eens de harde schijf heen en weer bewegen. Ik heb hem aangesloten op mijn 55 inch beeldscherm en ik heb een perfect en mooi beeld. Ik zou het zeer jammer vinden als ik hem moet afschrijven.

Een ander probleem dat hij ook heeft is dat hij vaak geen verbinding heeft met wifi, of dat de verbinding in eens verbroken wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan