asus laptop valt uit bij opstarten (onvoldoende virtueel geheugen? )

Status
Niet open voor verdere reacties.

sannee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Hoi allemaal,

Mijn ASUS laptop (Z9200) valt telkens uit bij het opstarten. Soms al na 10 seconden en de volgende keer als windows al helemaal is opgestart. Soms geeft ie een foutmelding (onvoldoende virtueel geheugen en wisselbestandbronnen (kan het net niet goed lezen want dan valt ie al uit) en soms valt ie gewoonweg uit. Ook via de veilige modus opstarten valt ie uit.......

Kan iemand mij helpen? graag in niet te moeilijke taal, want zoveel verstand heb ik niet van laptops...... :(

Hopelijk kan iemand me helpen!! Groetjes

nog een toevoeging

Oja, m'n laptop heeft ook al eens de foutmelding gegeven: "er zijn onvoldoende systeembronnen om de api te voltooien "

ik snap d'r niets van.....:(

Uitvallen kan m.i. niet veroorzaakt worden door tekort aan geheugen. Eerder een hardware probleem. Hitte is vaak een probleem, maar je geeft al aan dat het ook gebeurt als je hem net opstart. Zit de ventilator vol stof? Batterij kapot, voeding kapot?

Of als je pech hebt, is er iets mis met je moederbord.

Ik snap er echt helemaal niks van als ik ongv een kwartiertje op mijn asus eee pc mini laptop zit dan valt hij zomaar uit het is echt heel irri tant weet iemand mischien waardoor dat komd en weet ook iemand een oplossing daar voor??

Dit topic is bijna een jaar oud en kan dus met rust gelaten worden. Daarom gaat er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan