Hallo, ik heb 2 dagen geleden ASUS laptop besteld en had hem vandaag binnen.
Helemaal goed, compleet, en werkte perfect. Alles gaat snel en er is helemaal niks mee.
Super snelle internet verbinding en fantastische grafisch kaart, etc.
Maar toen!
Ik ging die avond weer op laptop en er was niks aan de hand.
De laptop aan zijkant heeft de accu lader, 3 USB's die je kunt gebruiken, hoofdtellefoon en microfoon van de headset inputs.
Headset was ingesteld, een USB werd gebruikt voor de muis en de accu laadde netjes op..
Niks aan de hand.
Maar toen!
Wou ik de microfoon inzetten om het te testen van de headset, en mijn hand schoof en gleed en het kwam tegen de USB input aan (waar een USB door moet geen headset)
En, toen...BAM.
Heel laptop kapot. Uitgevallen, geen stroom, niks werkt, compleet dood.
Ik snap er geen drol van en ben erg pissed.
Voordat mensen gaan commenten dat het mijn eigen schuld is; dit is niet iets wat iemand verwacht. Je hand slipt en de USB's liggen dicht bij elkaar, in plaats van de juiste ging het ff tikken tegen de foute USB..
Klinkt..Als een kortssluiting? Heb ik nog nooit meegemaakt...
Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt!!
Groetjes.
Helemaal goed, compleet, en werkte perfect. Alles gaat snel en er is helemaal niks mee.
Super snelle internet verbinding en fantastische grafisch kaart, etc.
Maar toen!
Ik ging die avond weer op laptop en er was niks aan de hand.
De laptop aan zijkant heeft de accu lader, 3 USB's die je kunt gebruiken, hoofdtellefoon en microfoon van de headset inputs.
Headset was ingesteld, een USB werd gebruikt voor de muis en de accu laadde netjes op..
Niks aan de hand.
Maar toen!
Wou ik de microfoon inzetten om het te testen van de headset, en mijn hand schoof en gleed en het kwam tegen de USB input aan (waar een USB door moet geen headset)
En, toen...BAM.
Heel laptop kapot. Uitgevallen, geen stroom, niks werkt, compleet dood.
Ik snap er geen drol van en ben erg pissed.
Voordat mensen gaan commenten dat het mijn eigen schuld is; dit is niet iets wat iemand verwacht. Je hand slipt en de USB's liggen dicht bij elkaar, in plaats van de juiste ging het ff tikken tegen de foute USB..
Klinkt..Als een kortssluiting? Heb ik nog nooit meegemaakt...
Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt!!
Groetjes.