ASUS liver update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Fijn om te lezen succes en voorzichtig met drivers verwijderen.

Drivers verwijderen!? waarom zou ik die verwijderen?:O er staat nu standaard wel weer vel reclameprogramma's op misschien dat ik die nog tijdelijk laat staan en later verwijder.

Hoi,

Ik bedoel eigenlijk die reclame programma's soms wordt daar ook weleens een wel belangrijke driver verwijderd hiermee is mij ook wel gebeurt.

Oké, dit heb ik nooit geweten. Toch nog een (minder leuke maar) leerzame dag vandaag :P Bedankt voor de hulp en ik kom nog wel even terug om te kijken welke programma's ik wel of niet moet verwijderen.

Nogmaals heel erg bedankt :D:D

Hoezo minder leuk je hebt in ieder geval geleerd om te recoveren en zijn je problemen weg dus is toch alleen maar positief.:d:d

Ja, maar toch het feit dat je net een nieuwe laptop hebt waar na 2 dagen al mankementen aan zijn is niet zo leuk :P

Hoi,

Ja dat is rot maar soms worden deze ook door gebruiker zelf veroorzaakt (niet rot bedoeld hoor) zelf ook nog wel bij de hand gehad en door schade schande wijzer geworden zal ik maar zeggen . En blijf je problemen houden ja dan kan je altijd nog aanspraak maken op je garantie. je hebt het hele weekend om te testen :thumb:

Mocht je evt extra software etc willen verwijderen/uitschakelen doe dat dan met beleid.Kijk eerst of systeem dus stabiel blijft.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan