Asus loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebaszjuh

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Goededag allemaal,

Ik zit met een probleem bij mijn laptop.
Elke keer als mijn laptop niet aan de Voeding ligt loopt hij gewoon standaard vast.
aangezien ik heb nog wel eens ergens anders gebruik begint dit behoorlijk te irriteren.
Ik heb deze laptop 2-3 jaar nu al en is sinds het begin al begonnen met dit probleem.
Heb hem toen teruggebracht en toen zeiden ze ja dat ligt aan de compatibiliteitsproblemen van je games ( ik had al zo een vermoeden van zal wel ) Toen had ik er Vista op nu heb ik er Windows 7 op en geeft hij alweer hetzelfde probleem het gaat om de Asus- x50sl serie

Mvg,
Sebastiaan

Het op accu draaien en dan vastlopen van de machine zou liggen aan de compatibileitsproblemen met games??? Als nu de machine zowel op netstroom alsmede op accu vast zo lopen op games dan is daar wellicht wat voor te zeggen.

Nu klinkt het ongeveer als volgt: ik heb een nieuwe auto gekocht en daarmee vlieg ik morgen naar de maan.................................

ja ik dacht ook van dat klopt helemaal niet want op stroom functioneert hij normaal :confused:
hij zou de expert moeten zijn maar lijkt niet of hij erveel van wist maar goed in veilige modus functioneert hij gewoon wel goed, maar hij zou het gewoon normaal moeten doen toch?

Zie dat dit bericht al wat ouder is maar ik heb percies hetzelfde probleem bij mijn ASUS X50SL (volgens sticker aan de onderkant, volgens systeeminformatie ASUS F5SL) laptop. Ook vanaf het begin dat ik hem had liep hij vast als je hem op de accu gebruikt, aan de voeding geen problemen. :shocked:

Is bij jou het probleem al opgelost?

Heb van de week ook windows 7 erop gezet. Weet niet of het probleem zich nu nog steeds voor doet.

Heb nu het probleem dat de functies onder de Fn toets niet meer werken! Zal daar even een andere forumvraag voor aanmaken. Want dat mag niet hier volgens mij of wel?

Gr Frans

nee is nog niet opgelost. hij werkt nu alleen als hij aan de voeding ligt.
en wat betreft de Fn toets je moet de driver er van instaleren kan je vinden op asus site

Oke, bij mij loopt hij onder windows 7 ook nog steeds vast op de accu.

Fn toesten is inmiddels opgelost!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan