Asus m2n sli deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

pommeke

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
232
Hallo,

Ik installeer mijn scanner.
Reboot.
Nu zijn al IDE devices weg.
In de bios ook.
IDE kabel afgekoppeld van het moederbord.
Reboot
Terug aangesloten.
Ik kan de device in de bios zien.
Reboot
Terug alle IDE devices weg.
Wat kan dit zijn?
Hoe kan ik dit oplossen?
 
Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar voor iemand die als sinds 2007 lid is had je onderhand moeten weten dat met zo weinig informatie als jij geeft er op een forum niets te beginnen is.
Dus zal ik (ter ondersteuning van anderen die mogelijk een antwoord voor je hebben) zo een paar vragen stellen aan je:
1. Welk merk + type scanner betreft het?
2. Hoe sluit je die scanner aan? Via USB, via Paralelle poort, via SCSI-insteekkaart of anderszins?
3. Ik neem aan uit je verhaal dat je het zo geprobeerd hebt:
a. Scanner aangesloten, reboot, IDE apparaten (DVD-speler, harde schijf etc.) niet te zien in de bios en ook de scanner niet gemeld in de bios.
b. IDE apparatuur afgekoppeld, reboot, scanner wordt nu gemeld in de bios
c. IDE apparatuur weer aangekoppeld, scanner aangesloten gelaten, reboot, niets zichtbaar (niet de scanner en ook niet de IDE apparatuur).

We horen het wel.

Tijs.
 
Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar voor iemand die als sinds 2007 lid is had je onderhand moeten weten dat met zo weinig informatie als jij geeft er op een forum niets te beginnen is.
Dus zal ik (ter ondersteuning van anderen die mogelijk een antwoord voor je hebben) zo een paar vragen stellen aan je:
1. Welk merk + type scanner betreft het?
2. Hoe sluit je die scanner aan? Via USB, via Paralelle poort, via SCSI-insteekkaart of anderszins?
3. Ik neem aan uit je verhaal dat je het zo geprobeerd hebt:
a. Scanner aangesloten, reboot, IDE apparaten (DVD-speler, harde schijf etc.) niet te zien in de bios en ook de scanner niet gemeld in de bios.
b. IDE apparatuur afgekoppeld, reboot, scanner wordt nu gemeld in de bios
c. IDE apparatuur weer aangekoppeld, scanner aangesloten gelaten, reboot, niets zichtbaar (niet de scanner en ook niet de IDE apparatuur).

We horen het wel.

Tijs.

inderdaad, als je probleem groot is, heb je vaak een hele lap tekst voor ons er voor over,
dit is inderdaad wel een beetje kort af.
 
inderdaad, als je probleem groot is, heb je vaak een hele lap tekst voor ons er voor over,
dit is inderdaad wel een beetje kort af.

Sorry hoor.
Ondertussen is het blijkbaar vanzelf opgelost.
Als ik de pc deze morgend opzette, is alles terug normaal.
Hopelijk blijft het zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan