asus m2npv mx moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicebro

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
hallo allemaal

Hoop dat jullie me kennen helpen na het verwijderen van soundmax audio driver 5.2.

Ben de cd rom kwijt van mijn moederbord dus kan de driver daar ook niet meer vandaan halen.

Na het zoeken naar nieuwe hardware zegt xp dat hij microsoft uua driver for highdefinition audio adi 1986 heeft gevonden .Het lukt me wel om deze te instaleren maar kan hierna niet mijn microfoon gebruiken, geluid heb ik wel.

Heb verschillende drivers gedownload en geinstaleerd maar na installatie zegt xp dat het aparaat niet gestart kan worden.

Wie kan mij helpen met de juiste driver en hoe ik de juiste driver kan instaleren.

Bij voorbaat dank

Rene

Ga naar de Asus Site±

http://support.asus.com/download/download.aspx

Vul links boven in het searchvak in M2NPV, klik op serach
Kies dan voor de M2NPV MX en enter
Kies dan voor drivers en je juiste besturingssysteem, daar staan ze allemaal, ook die jij nodig hebt!

Mosterd na.............:p
Als je daar bent en je klikt links op die drivers, kom je gelijk op die site met de specifieke drivers.:)

vreemd hoor

Alle nvidea drivers verwijderd nog drivercleaner pro er overheen gedraaid. Pc op nieuw gestart allemaal nieuwe hardware gevonden de nieuwe Nvideadriver geinstaleerd.

En toch blijft hij volhouden dat hij de microsoft uaa driver for high defintion audio-adi 1986 gevonden heeft en deze wilt blijven instaleren.

misschien wilen jullie me dan even helpen hoe ik deze driver van nvidia toe kan wijzen aan mijn audio.

bij voorbaat dank

rene

Je bedoeld toch wel met de nVidia drivers de chipsetdrivers?
Niet de videokaartdrivers?

Je bedoeld toch wel met de nVidia drivers de chipsetdrivers?
Niet de videokaartdrivers?

Hoi lange pier

Ik bedoel niet de video drivers maar echt de chipset driver voor de soundkaart, ik kan me herinderen dat toen hij het nog deed dat er bij mijn soundkaart Soundmax 5.2 stond.

Maar bij het instaleren van jullie aangegeven drivers blijft xp aangeven dat hij de uua driver zoals bovengeschreven heeft gevonden en niet de install van de nieuwe driver overneemt.

ook na het afronde van de nieuwe driver instalatie zegt ie dat hij niet de soundkaart heeft gevonden.

groetend rene

Die HD Audio staat enabled in de bios?

Na de install van de nVidia chipset drivers gereboot? en wel de 2K-XP32 driver?

Toen de SoundmaX drivers geïnstalleerd en wederom gereboot?

Die HD Audio staat enabled in de bios?

Na de install van de nVidia chipset drivers gereboot? en wel de 2K-XP32 driver?

Toen de SoundmaX drivers geïnstalleerd en wederom gereboot?

Zo heren

Tijdje offline geweest

Ik wou jullie bedanken voor de moeite het is me gelukt heb me soundmax geinstalleerd.

prettige weekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan