Asus M4A78, Asus M4A78 PRO?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pindakoek

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Hoi, ik heb een vraagje over de Asus M4A78 serie.
Is het verschil tussen de M4A78 en de M4A78 PRO alleen dat er een ingebouwde videokaartchipset bij de PRO inzit of ist een geheel ander bord?

Mvg,
pindakoek:cool:

Waarschijnlijk ga ik toch overstappen naar een intel quad-core dus nu zit ik weer met een moederbord probleem want integenstelling tot am2+/am3(compatible) heb je bij socket 775 veel meer keuze uit goede moederbordjes.
Ik heb de belangrijkste 2 al met elkaar vergeleken dus ik weet al hoe of wat alleen ik kan geen keuze maken dus ik hoop dat iemand mij nog wat info kan geven zodat ik de keuze kan maken:):p
Asus P5Q SE
MSI P45 NEO-F
En dan heb ik nog een vraagje, wat is nou het verschil tussen de Asus P5Q Se en de P5Q SE2 want in de specificatie lijsten heb ik geen verschil gevonden(het kan zijn dat ik niet goed heb gekeken).
De processor zal dan één Q8200 worden.

Laatst bewerkt:
iemand?, ik wil het liefst mijn bestelling nog vanavond de deur uitdoen:)

Ik heb de belangrijkste 2 al met elkaar vergeleken dus ik weet al hoe of wat alleen ik kan geen keuze maken dus ik hoop dat iemand mij nog wat info kan geven zodat ik de keuze kan maken:):p

En dan heb ik nog een vraagje, wat is nou het verschil tussen de Asus P5Q Se en de P5Q SE2 want in de specificatie lijsten heb ik geen verschil gevonden(het kan zijn dat ik niet goed heb gekeken).
De processor zal dan één Q8200 worden.

Vraag 1: weet ik niet.. ik zou maar voor de ASUS gaan... staat goed bekend!
Vraag 2: http://tweakers.net/pricewatch/222690/asus-p5q-se-r.html#tab:info
http://tweakers.net/pricewatch/225001/asus-p5q-se2.html#tab:info

Je ziet hier bijna geen verschil, wel heeft die 2e RAID (weet niet wat dat is).
De eerste heeft meer (2) audiokanalen, en heeft volgens mij heel iets uitgebreidere videosloten.

Dit is RAID

Rick

Laatst bewerkt:
Ja ik heb al zowat heel mijn leven ASUS bordjes gehad, één keer een Gigabyte en die was meteen na een halfjaar het microchip-kerkhof ingestuurd:p.
Inprincipe hebben allebei de borden dezelfde functies voor zover ik kan zien(onboard geluid en beeld boeit mij niet zo heb altijd een geluidskaart en videokaart apart).
Ik heb wel gehoord dat deze serie van ASUS sterk is alleen het is niet de echte p5q het is de SE versie dus misschien is het wel helemaal niks.
Liever voorkomen dan genezen toch?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan