Asus ME301T-1A022A gaat niet meer aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvw

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Hooi,

Ik heb sinds een paar weken een asus tabblet en nu heb ik een probleem aangezien mijn tabblet niet meer opstart.
Als ik hem probeer op te laden krijg ik heel even 2 seconde de batterij op het scherm te zien en daarna wordt het zwart. als ik op de aan / uit knop druk, gebeurd er niks. Maakt niet uit hoe lang / kort ik het doe. Het maakt ook niet uit of ik de oplader er in heb zitten of niet, hij wil gewoon niet meer aan.
Ik hoorde wel iets wat op een klein plofje leek toen ik de lader in het stopcontact deed, maar heb er verder geen rare dingen mee gedaan. (Er zit ook geen schade aan de oplader zelf).
Enig idee wat ik zou kunnen proberen om dit te fixen en is dit überhaupt te fixen?

Ik hoor het wel en alvast bedankt :)

Timvw

Hoi,

twee weken oud denk dat je dan beter terug naar de winkel kan gaan en je garantie claimen;)

Als er garantie op zit zou ik naar de winkel gaan ipv er zelf mee gaan zitten klooien.

Ik meende dat het dus een opzichstaand probleem was, nu kom jij (TS) er dus ook mee, ik heb em terug gebracht naar de winkel waar ik em heb gekocht, ík ben em wel 14 werkdagen kwijt, gaat voor RMA retour ...(Mediamarkt..)

Gewoon mee teruggaan, een simpele usb-lader voldoet niet ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan