RoyLeijten
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 sep 2009
Gisteren heb ik een Asus my cinema u3100mini plus aangeschaft.
Hiermee zou het mogelijk moeten zijn om dvb-t te ontvangen.
Dit zodat ik op het werk toch naar het WK voetbal kan zien.
Echter waar dit normaliter plug and play zou moeten zijn ben ik dus al 2 dagen bezig om het aan de praat te krijgen.
En helaas zonder enig resultaat.
Begin zo onderhand dan ook me twijfels te hebben over of dit apparaat uberhaupt wel werkt! :S
Nu mijn vraag :
Heeft iemand hier toevallig ervaring met een dergelijk apparaat en zo ja ... enig idee waar bij mij de fout zit ?
Nu ben ik op zijn zachtst gezegd niet echt wizzkid dus mss dat het aan de laptop ligt ? (Lijkt me sterk, aangezien deze 2 weken oud is)
Laptop is van het type:
Acer aspire 7715Z
Nah , hopelijk heb ik zo voldoende informatie gegeven en is iemand hier in staat om mij via deze weg verder te helpen.
Iig bij voorbaad dank! _0_
Hiermee zou het mogelijk moeten zijn om dvb-t te ontvangen.
Dit zodat ik op het werk toch naar het WK voetbal kan zien.

Echter waar dit normaliter plug and play zou moeten zijn ben ik dus al 2 dagen bezig om het aan de praat te krijgen.
En helaas zonder enig resultaat.
Begin zo onderhand dan ook me twijfels te hebben over of dit apparaat uberhaupt wel werkt! :S
Nu mijn vraag :
Heeft iemand hier toevallig ervaring met een dergelijk apparaat en zo ja ... enig idee waar bij mij de fout zit ?
Nu ben ik op zijn zachtst gezegd niet echt wizzkid dus mss dat het aan de laptop ligt ? (Lijkt me sterk, aangezien deze 2 weken oud is)
Laptop is van het type:
Acer aspire 7715Z
Nah , hopelijk heb ik zo voldoende informatie gegeven en is iemand hier in staat om mij via deze weg verder te helpen.
Iig bij voorbaad dank! _0_