Asus n56

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
254
Ik heb gisteren een asus n56vz-s4215h gekocht en ik had een paar vragen over de laptop.

Als ik de knop FN en me geluid mute of me helderheid krijg ik een standaard demp icoontje, en bij andere mensen zie ik een luxere demp icoontje.
En als ik Windows 8 eraf haal en windows 7 erop zet gaat mij garantie dan weg?

En mijn laatste vraag is mijn laptop kan max 3.4ghz runnen als die overgeclocked is, maar gisteren zat hij al 3.4ghz te gebruiken en dat zag ik bij taakbeheer en dan Presentaties.

Ik hoop dat ik mijn vragen duidelijk heb uitgelegd.

Alvast bedankt
 
Voor het 'luxere icoontje' moet je de software van Asus zelf installeren (vind het overigens raar dat dit niet standaard geïnstalleerd is). Deze software kun je van hun site zelf halen en zal wel iets in de buurt van Audio heten.

Je garantie blijft gewoon als je er een andere OS op zet hoor.

En mijn laatste vraag is mijn laptop kan max 3.4ghz runnen als die overgeclocked is, maar gisteren zat hij al 3.4ghz te gebruiken en dat zag ik bij taakbeheer en dan Presentaties.
Hier begrijp ik de vraag niet van
 
Bij de taakbeheer en dan presentaties, en dan bij snelheid stond er gewoon 3,1ghz... Dat vond ik raar.
 
Hoi...

De laptop beschikt over een Intel Core i7 3630QM cpu die standaard op 2.4ghz draait.
Deze laptop(cpu) beschikt tevens over een turbo functie. Indien nodig(denk aan extra rekenkracht) kan de cpu dus naar max 3.4ghz schieten. Wanneer de rekenkracht niet meer nodig is(of minder nodig is) zakt hij dus weer terug. Zo fluctueert jouw cpu dus tussen de 2.4 en 3.4ghz. Net na gelang er nodig is.

Zie ook bij Technische Specificaties: http://tweakers.net/pricewatch/320523/asus-n56vz-s4215h/specificaties/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan