ASUS N56VJ batterij

• Onderwerp starter Onderwerp starter MDB14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MDB14

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2010
Beste forumleden,

Ik bezit een ASUS N56VJ 4148H laptop, maar de batterijduur valt mij toch een beetje tegen..
Bij de aankoop (vorig jaar) was ik me er ook wel van bewust dat de batterijduur niet is zoals bij een Macbook air, en ik er ook geen probleem mee dat er elke dag een oplader in mijn tas zit.
Maar ik vraag mij af of het mogelijk is om een batterij te kopen met meer capaciteit. Het maakt niet uit of hij een stuk dikker is waardoor de laptop schuin komt te staan, persoonlijk vind ik dat zelfs fijner werken :D

Ik heb zelf al een beetje gezocht op Google, maar ik kan niet vinden waar ik naar opzoek ben. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Hoi,

Denk niet dat er zwaardere accu's zijn misschien deze een optie kan je hem tweemaal mee opladen stuk kleiner als je lader

Ik kan ook gen zwaardere accu vinden.

De accu die Modag adviseert heeft in ieder geval een ruim 2 keer zo hoge capaciteit dan de originele accu.
5200mAh >> 12000mAh

Groeten Marcel

Was ik al bang voor.. Heb zelf ook wel redelijk goed gezocht, maar het kan natuurlijk zijn dat ik iets gemist heb! Dus wie weet.

Zeker wel een optie, zo'n Powerbank. En mijn accu is nu zelfs nog maar 4900mAh..
Maar de powerbank die Modag adviseert is alleen aan te sluiten via USB :(
Of heb je ook speciale kabeltjes die van USB naar voeding aansluiting gaan?

Het zou goed kunnen dat je laptop een voeding via USB accepteert.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan