ASUS N56VM-S3088V traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmatteman

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Hallo,

Het valt me op dat mijn drie dagen oude ASUS N56VM-S3088V relatief traag is, soms zelfs trager dan mijn vorige ASUS laptop (core i3, 4gb RAM). De meeste Steam games op m'n account draait hij moeiteloos (Cod 4, Cod MW3) programma's als Firefox opstarten duurt allemaal redelijk lang. Ook in Firefox gaat het allemaal niet zo soepel. Hij blijft in het begin vaak hangen, en knoppen voor tabbladen en dergelijke klikt hij ook niet soepel aan, evenals het wisselen tussen tabbladen. Hij blijft dan telkens even hangen.
Dit zijn de specificaties:

Intel Core i5 3210M
8gb 1600mhz ram
nVidia GeForce GT630m 2gb
Seagate ST1000LM024 1TB 5400RPM
Windows 7 Home Premium 64bit

Je kan ccleaner gebruiken, het ruimt dan alles op en maakt je computer vrij van onnodige dingen.
Download link:http://www.piriform.com/ccleaner/download dat lost alles op, klik op Run Cleaner na installatie.
Je merkt gelijk het verschil, graag om de 2 a 3 Dagen cleanen, anders doe je het voor niks.

Groetjes,
Longem

Lijkt mij meer een draadloos probleempje.
Firefox is net zoals elke andere browser afhankelijk van internet.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb CCcleaner gebruikt, het werkte even, maar ook niet optimaal.
Ik werk daarnaast met ethernet, dus dat kan het ook niet zijn.
Ik heb het powerplan veranderd van entertainment naar high performance, en daarna merkte ik DUIDELIJK verschil, dus het zal dat wel geweest zijn. Zal de laptop hier nog warmer van worden, of is het alleen een kwestie van meer stroom dat er wordt toegevoerd?

de laptop wordt er ook warmer van omdat bij High performance de cpu gebruik op 100% staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan