Asus N56VZ

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderz96

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2012
Ik overweeg deze laptop aan te schaffen:

https://www.4launch.nl/shop/product/130804/-notebook-n56vz-s4215h-15-6---3630qm--750gb

Momenteel gebruik ik een HP DV7-4130sd met de volgende specs:

AMD Athlon II P340 2.2 GHz dual-core
8 GB ram
ATI Mobility Radeon HD 5470
640 GB HD

Ik wil de laptop gebruiken voor de volgende zaken; browsen, tekstverwerken, meerdere virtual machines naast elkaar, 1080p video playback en gaming. De meeste van die dingen kan ik ook op mijn huidige laptop, maar voor het draaien van meerdere virtual machines naast elkaar en het spelen van de nieuwste games voldoet ie echt niet meer. Na een beetje research bleek de genoemde Asus toch wel de meest betaalbare 15,6" laptop te zijn met quad-core i7, GT650M en een 1080p scherm. Acer maakt ook een vergelijkbare machine, maar van dat merk heb ik niet zo'n hoge pet op.
Zou deze laptop een goede aankoop zijn voor een gebruiker als ik?

Goedemorgen,

Het is inderdaad een prima merk en denk dat hij prima voldoet aan jou eisen. Weet niet of deze binnen je budget valt maar heeft een betere videokaart en hoor best goede dingen over het merk en service.

De laptop die je voorstelt heeft inderdaad een betere videokaart, maar de CPU is voor mij toch het belangrijkst. Verder heeft het scherm maar een resolutie van 1366x768, waar de Asus een full hd scherm heeft.

Bedankt voor je advies. De Asus leek mij ook de beste optie, maar dat wilde ik toch nog even bevestigd hebben. :thumb:

Hoi

Succes met de aankoop, zelf ook al jaren een Asus naar alle tevredenheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan