Asus Notebook K53SD-SX336V opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik wil bovenstaande laptop (traag e.d.) opnieuw installeren. Ik heb geen dvd erbij gekregen, hoe pak ik dit aan?

Is een systeem herstel mogelijk met programma's die Asus misschien eens een keer op je schijf heeft gezet voordat je hem kocht?
Kijk eens in de handleiding.

deze laptops worden met een recovery partitie geleverd die moet je aanspreken om de pc opnieuw te installeren

Ik denk doordat ik een tweede partitie heb aangemaakt de recovery partitie per ongeluk heb verwijderd. Althans ik zie hem nergens staan. In de "stappen" zie ik dat ik alsnog een recovery dvd aan kan maken (als het goed is). Dat ga ik dan maar proberen.

Stappen al gevolgd ? Dus F9 ? Dan kan je zien of hij nog een recovery kan doen anders zal je op zoek moeten naar een W7 versie. Als je nu een recovery maakt dan maak je hem van de huidige situatie en of dat zinvol is betwijfel ik.

Oké dan probeer ik dat eerst. Heb voorlopig geen tijd dus duurt even voor de uitkomst! Bedankt in ieder geval!

Uh....je hebt een probleem waar je niet uitkomt en dan ga je hulp zoeken en dan heb je voorlopig geen tijd ? :(

Uh... Wat is dat dan voor opmerking??? Ik wil dit gaan doen als ik vakantie heb in september! En ik zoek graag van tevoren uit hoe iets werkt! Het is hier gebruikelijk dat je meld als het probleem is opgelost daarom zeg ik er even bij dat het even kan duren!

Omdat als je opstart en even F9 indrukt je gelijk weet waar je aan toe bent en wij dus ook en je gelijk meer hulp kunnen bieden. Niet rot bedoeld alhoewel ik het misschien wat anders had kunnen schrijven ;) Excuses.....

Laatst bewerkt:
Oké ik snap het.... Ik ga dat alvast morgen proberen!

Na F9 ingedrukt te hebben blijkt dat de recovery partitie nog bestaat gelukkig! Hij is nu bezig.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan