Asus NVIDIA® GeForce 8600GT Silent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebasm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Goedenmiddag,

Ik heb middels de zoek functie getracht artikelen te zoeken die over het hierbocen genoemde vieokaart gaan.

Met name over de problemen die men hiermee ondervindt.

Wat is het verhaal, ik heb mijn computer geupgrade met deze kaart, en dacht er wel een goede keuze mee gemaakt te hebben, maar niks is minder waar.

Tijdens het spelen van World of Warcraft, loopt mijn pc voortdurent vast.
Wat er gebeurt is dat de kleuren vastlopen, en ik krijg strepen door het beeld.

Nu heb ik wel iets gelezen over temperaturen, maar als ik op mijn display lees, staat deze op 37 graden.

Dit zijj mij systeemeisen:

Moederbord: Asus A8N SLI Premium
Voeding: Sunbeam NUUO, 550 Watt
Processor: AMD 4000Mhz
Geheugen 1 gig DDR
Videokaart Asus NVIDIA® GeForce 8600GT Silent 512 DDRII

Ik draai met Windows XP

Ik weet niet wat ik eventueel verder nog moet noteren, maar ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik deze graag.

Groet,
Marthijn

Goed, we gaan even bij het begin beginnen:

Welke videokaart had je eerst??

Heb je eerst ALLE oude drivers op de correcte manier verwijderd?

Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd?

Ik had eerst de Asus EN7600GT 256 DDR.

En inderdaad volgens mij had ik deze wel op een correcte manier ge-deinstalleert, althans ik denk dat ik dat wel op de goede manier gedaan heb. Verders heb ik bijgeleverde Drivers geinstalleerd.

De 37 graden lees ik van mijn display af, welke bijgeleverd was bij mijn voeding, en kan de snelheid van de fan van mijn processor ook mee regelen

Ohja misschien dat het nog uitmaakt, maar
Dat de computer beelden vastlopen, en de gekleurde strepen door het beeld, krijg ik alleen bij het spelen van World of Warcraft, bij alle overige programma's heb ik het nog niet kunnen ontdekken.

Ik ga van het weekend de nieuwste / laatste drivers maar is zoeken kijken of dat helpt, maar zou het daaraan kunnen liggen??
En hoe verwijderen jullie je oude drivers "correct" ik heb het via Start - Configuratiescherm - software gedaan.. Of zit ik nu helemaal verkeerd??

Ik hoor het wel.
Gr Marthijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan