Asus of Samsung?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Hallo,

Tijdje geleden dat ik hier een vraag heb gesteld :p
Mijn pa wil een laptop kopen voor op vakantie en wat andere dingen.
Hij wil meteen een hele goede kopen met sowieso een 17 inch of hoger scherm aangezien hij 15 inch ballen vind.
Nou kan hij via zijn werk een Samsung NP550P7C-T01NL krijgen, hier is niet zoveel informatie over te vinden dus post ik de specs hier:

i7 3630QM
17.3 HD+ Led 1600x900
8gb geheugen.
GT630M

En we kunnen ook op internet voor ongeveer dezelfde prijs deze asus halen: http://tweakers.net/pricewatch/327824/asus-n76vz-v2g-t1241h/specificaties/

Deze heeft een iets betere videokaart maar iets minder geheugen en volgensmij een Full HD scherm ipv 1600x900.
Maar samsung adverteert wel met hun "Goede" scherm; dat die zo helder is enz..

Welke is nou het beste om te kiezen? Of heeft 1 van jullie een betere suggestie?

Groeten Merlijn

Ik zal persoonlijk voor de Asus gaan.
Omdat:
- Betrouwbaarder
- 1 van de betere merken op computer gebied.
- De pc is van alliminium, zodat de pc minder warm word.
- Speciaal over na gedacht waar de voeding zit (Aan de achterkant) Achterkant is ook iets hoger dan de voorzijde. Betere warmte geleiding.
- Tot 2x langere levensduur door de Solid caps.
- Zuiniger
- 1ste jaar pick up garantie aan huis, waar je dezelfde laptop voor gebruiksleen terug krijgt. Tijdens reparatie. (2de jaar standaard garantie)
- Als er wat aan mankeert, kan je in bijna alle landen de reparatie doen. Als het onder de garantie valt.

Laatst bewerkt:
Ja, ga in grote lijnen mee met mijn voorganger. Asus is één van de topmerken op laptop gebied maar onderschat Samsung niet. Heb nu mijn tweede waar ik ontzettend tevreden over ben en voor toch wat minder geld.....
Als het om hetzelfde bedrag gaat heb ik een lichte voorkeur voor Asus in dit geval. Die 2 GB minder RAM ga je niks van merken.

Bedankt voor jullie reacties, het verschilt inderdaad 5 euro.
Zijn er nog andere suggesties van merken dan? Of gewoon voor de asus gaan?

Haha....klinkt misschien hooghartig maar mijn keuze bestaat altijd uit drie merken, Asus,Medion of Samsung. Iets anders hoef ik niet en zeker geen merken als Acer, HP en ga zo maar door.
Medion gebruikt overigens hoogwaardige hardware en durft als enige 36 maanden volledige garantie te geven.....mijn zoon heeft er nu weer eentje.

200,- duurder maar wou hem toch even laten zien. :P

http://www.medion.com/nl/prod/MEDION®+ERAZER®+X7819+laptop/30015502A1

Laatst bewerkt:
Hoi,

Weet niet of het bij alle mediamarkten geldt maar de door de ts genoemde Asus staat hier in de folder voor 799€ ik dacht ik meld het even

Ik zal vanavond de folder tussen de oude kranten uitvissen.

EDIT: Dit moet dan al in een oudere folder zijn want die van deze week heeft alleen mobieltjes.
En de mediamarkt website biedt hem ook aan voor 988.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nee hoor vandaag net ontvangen en gaat volgende week in.

We hebben vandaag niks van de mediamarkt binnen gekregen dus zal nog wel komen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan