Asus p4p 800 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamario

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2006
Ik heb ook eerder op het forum gemelde problemen met mijn moederbord. Heb van asus.com diverse bestanden gedownload, maar met name de usb poorten en de beeldcontrollers zijn niet goed. Probleem is echter dat ik de originele cdrom niet heb met die drivers. USB probleem is het urgentste. Wie weet hoe ik aan de juiste drivers komen kan? Eventueel zelfs de cdrom kan regelen. Want zonder USB werkt niet veel hardware meer tegenwoordig.

Voor USB heb je in principe geen drivers nodig en die krijg je ook niet bij het moederbord.
Ze gaan er van uit dat je met zo een moederbord windows XP draait en dan zal je SP2 moeten installeren, want daar zitten de USB2.0drivers in.
Wat je videodrivers betreft, welk merk videokaart heb je? Dan kan je die gewoon bij de fabrikant (meestal Nvidia of ATI) downloaden.

Sarvo zei:
Voor USB heb je in principe geen drivers nodig en die krijg je ook niet bij het moederbord.
Ze gaan er van uit dat je met zo een moederbord windows XP draait en dan zal je SP2 moeten installeren, want daar zitten de USB2.0drivers in.
Wat je videodrivers betreft, welk merk videokaart heb je? Dan kan je die gewoon bij de fabrikant (meestal Nvidia of ATI) downloaden.

Dan wordt het servicepack erop zetten natuurlijk, pc was gecrashed, dus zover ben ik nog niet gekomen. Bedankt voor je reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan