Asus P4P800 SE geluids problemen onboard geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan_W

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
Ik heb sinds een half jaar een nieuwe comp met een ASUS (moederbord)P4P800 SE met een onboard geluidskaart . Met grote regelmaat heb ik als ik windowsschermen minimaliseer maximaliseer een krakend zoemend geluid op de geluids uitgang. Heb de drivers verwijdert en de nieuwste versie er van geinstalleerd, echter dit helpt niet, ander boxen geven het zelfde resultaat. Plaats ik een PCI geluidskaart heb ik op deze kaart geen problemen dus zit 'm echt ergens in het moederbord, leverancier zegt er niks vreemds aan te kunnen ontdekken . Wie kan mij helpen, een optie waar ik nog naar kan kijken :evil: :evil:

Ik heb een recent MSI mobo en ervaar het zelfde alleen niet zo erg als jij het beschrijft.

Misschien is het wel normaal?

Is toch niet te hopen, heb nu van iemand de optie gekregen om geen aarde op de pc aan te sluiten, dus ga dat maar 's probren. kijken of het helpt voordat ik dat ding het raam uit gooi...

Geplaatst door Ivan_W
.... kijken of het helpt voordat ik dat ding het raam uit gooi...
Geef dan ff een seintje, ga ik beneden staan :D ;)

Ik hou deze topic in de gaten, misschien dat er nog een oplossing wordt geboden.

Ps. die pc van mijn heeft ook geen rand-aarde, het is wel een optie idd, succes!

Zonder aarde heb ik dus precies hetzelfde probleem, ga morgen wel gewoon naar de comp shop en haal een PCI geluidskaart. Dan ben ik tenminsten van de problemen af, niet zoals het hoort, maar anders gaat ik zo echt gooien met die zooi

Ik heb het zonder aarde, maar heb geen probleem mee, maar ik ben er wel benieuwd naar.

Laatst bewerkt:
Met de PCI kaart heb ik als de pc langere tijd aanstaat ook het probleem, als ik me dan afmeld en weer aanmeld is het probeem weer eninge tijd weg. Kan het helpen om XP er af te knikkeren en alles opnieuw te installeren? Dat er misschien iets op de achtergrond staat te draaaien wat dit veroorzaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan