tatzkowicz
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2011
na dat ik de agp kaart heb verwijderd (omdat deze denkelijk defect is de fan draait niet door maar probeerd wel) wil ik nu de onboard video gebruike echter deze geeft geen singaal naar de monitor ik heb cmos reset gedaan via jumpers en battery nog steeds geen beeld vervolgens heb ik het geheuge gecontroleerd en verwijderd het rare is ik hoor geen error piepjes op het moederbord maar hoor de hardeschijf wel en de ventilators draaie allemaal op het moederbord brand groen ligt
wat kan dit zijn is er een manier om de onboard videokaart werkend t krijge of zit het probleem in het moederbord ik heb echter geen andere agp kaart om uit t probere als die dan wel beeld krijgt wil deze wel kope als ik zeker weet dat het probleem dan verholpe is
wat kan dit zijn is er een manier om de onboard videokaart werkend t krijge of zit het probleem in het moederbord ik heb echter geen andere agp kaart om uit t probere als die dan wel beeld krijgt wil deze wel kope als ik zeker weet dat het probleem dan verholpe is