ASUS P4P800-VM Motherboard problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tatzkowicz

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
na dat ik de agp kaart heb verwijderd (omdat deze denkelijk defect is de fan draait niet door maar probeerd wel) wil ik nu de onboard video gebruike echter deze geeft geen singaal naar de monitor ik heb cmos reset gedaan via jumpers en battery nog steeds geen beeld vervolgens heb ik het geheuge gecontroleerd en verwijderd het rare is ik hoor geen error piepjes op het moederbord maar hoor de hardeschijf wel en de ventilators draaie allemaal op het moederbord brand groen ligt

wat kan dit zijn is er een manier om de onboard videokaart werkend t krijge of zit het probleem in het moederbord ik heb echter geen andere agp kaart om uit t probere als die dan wel beeld krijgt wil deze wel kope als ik zeker weet dat het probleem dan verholpe is

Het enige dat ik kan bedenken is dat in je bios de onboard VGA kaart uitgeschakeld is, maar je geeft zelf al netjes aan dat je een CMOS reset hebt gedaan. Als je PC verder wel normaal opstart zou ik voor die paar tientjes wel een videokaart durven aanschaffen. Er moet er toch wel 1 op de kop te tikken zijn voor een paar euro: 7 euro op marktplaats.nl

http://computer-software.marktplaat...NF5ED8i7ivA5/EeaDw/nz+AE8YpKg=&fta_ind=6&fs=1

re>

wat ik raar vindt is dat hij geen error beeps geef als ik het geheuge eruit haal nrml zou die dan een error moete geve of is dit niet altijd het geval ? verder lijkt het moederbord wel alles aan t sture

Hoi !

Geen beeps ? Vroeger wel gedaan ? Andere speaker geprobeerd ?

Zo ja: 90 % zeker mobo defect.

Greetz,

Harry.

re>

geen idee of die t ooit gedaan hoe kan ik andere speaker probere is toch een klein rond zwart ding op t moederbord wat het geluid voor errors maakt ???

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

4 pinnen op je mobo bij de aansluitingen voor de aan/uit knop, maar dat "ronde ding" op je mobo kan heel goed de speaker zijn.

Je weet toch wel of je eerder een beep kreeg bij het opstarten ?

Greetz,

Harry.

speaker gehaald en aan geslote nu nog geen peep zal moederbord dan toch defect zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Daar kun je nu wel vanuit gaan; zijn nog plenty te koop op @Markplaats trouwens.

Greetz,

Harry.

opgelost

na lang zoeke kwam ik tot de ondekking dat de cpu eraf was gehaald en niet goed trg was gezet aangezien deze vast zat aan t koelblok
gesealt in de diepvies gelegt om los t krijge werkte perfect echter ware t veel pins verboge en dus is toe aan vervangen ik denk dat met het moederbordt echter niks mis is dus ga snel een andere proccesor er inzete

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan