Asus - P4S800-MX en PC3200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wastef

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Tijdens het invoegen van nieuwe hardware, heb ik geprobeerd om PC3200 te gebruiken. Hierop reageert de moederbord niet. PC gaat wel aan. Maar voor de rest reageert de beeld niet.

Volgens de Handleiding zou dit makkelijk PC3200 kaartjes aankunnen. Maar dit klopt dus even niet. Het lukt wel met de PC2700.

Is hier iets aan te doen? enige jumper setting voor speciaal die geheugen of iets wat het kan verhelpen? Bios?
Ook heeft de handleiding niets bijzonders te melden.

Het moet lukken zegt de handleiding? en heb all 10 tallen geheugen stripjes geprobeerd. Maar zit zonder resultaat?

PC3200 werkt helemaal niet, dus of ik het samen doe of alleen, het blijft hetzelfde.
Enige wat het is. Als er een PC3200 in zit. Gaat de pc niet reageren. Dus geen beeld.

Bij PC2700 wel. En dat is dus beetje vreemd.

Hoi !

Da's niet vreemd, @Asus is vaak heel eenkennig wat betreft de juiste modules !

Mogelijk spelen enkel- c.q. dubbelzijdig een rol.

Ga even naar de Asus-site,trommel de gegevens van je mobo in, en kijk aan de linkerkant, daar staat ergens 'n lijst met welke geheugen-modules ondersteunt worden.

Greetz,

Harry.

@512MB PC3200

@Dat is nou precies wat ik dacht, en heb ik dus al een tijdje terug zitten vergelijken met de geheugen uit de lijst en die van wat ik heb. Ze komen 99 Procent over qua eigenschappen.

En ik heb er iets met 5 van die reepjes liggen, waarvan 1 zeker had moeten werken. Maar dat gebeur juist nou niet.

Hoi !

Als het betr. geheugen niet door @Asus wordt weergegeven is er 'n goede mogelijkheid dat het ook niet werkt !

Ik zou het ook anders willen, maar helaas....

Greetz,

Harry.

Toch bedankt voor de hulp, ik schaf gewoon een reepje 512MB PC2700 aan.

Hartstikke bedankt allemaal :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan