asus p5ad2 premium 925x

Status
Niet open voor verdere reacties.

alsido

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
heb een asus p5ad2 premium 925x gekocht en nou wil ik internet weer aansluiten op een van de twee onboard netwerkkaarten (marvell yukon 88e8053 pci-e gigabit ethernet controller) maar dat ging niet heb mijn ouwe netwerkkaart er maar weer ingedaan kan iemand mij helpen:confused:

en die gigabit werkt probleemloos.
Er staan geen gele uitroeptekens bij in apparaatbeheer.

ja er staat een uitroepteken met de mededeling erbij van beperkte of geen toegang

dan heb je daar jou probleem al.
Heb je de driver al opnieuw geinstalleerd.
Volgens mij staan deze drivers op de cdrom van jou moederbord.:)

heb ik al meerdere keren gedaan ook die tweede maar als ik hem gebruik om met een andere computer tussen twee netwerkkaarten verbinding temaken doet hij het wel ik heb ook twee nieuwe utp kabels gekocht

en die kaart wil geen verbinding maken met het internet en wel tussen twee computers. Raar.

vertel eens hoe krijg jij internet, kabel, adsl inbel moden.
Zit er een router tussen?
welk modem gebruik jij.

via een kabelmodem en die mot ik eerst uitzetten voor ongeveer 2 min netwerkkaart uitschakelen dan na twee minuten hem weer inschakelen en de netwerkkaart weer inschakelen en dan krijg ik de melding weer

Laatst bewerkt:
heb nu internet met mijn ouwe kaart en met een van die nieuwe heb ik nu verbinding met de ander computer zodat er internet opzit voor een logee

maar mot toch anders kunne want anders zitte ze er niet onboard op

Kabel van wie en welk modem gebruik je.
Kunnen er op dat modem meer computers aangesloten worden.

er heeft voor dat ik een nieuwe computer neerzette altijd twee computers op die kabelmodem ( scientific atlanta model dpx 233 series) gezeten van multkabel

werkt multikabel met ip adressen of met mac adressen.

krijg automatisch een ip adres toegewezen en als ik hem reset krijg ik weer een ander

die proggramma heb ik al op mijn computer twee van yukon en een van compex re100atx fast ethernet adaptor en een asus 802.11b/g wireless lan card[NoDB]

heb xp opnieuw maar opnieuw geinstalleerd en tot nu toe doet alles het goed:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan