Asus P5B Plus Vista Edition probleem?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaak93

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Ik heb vandaag mijn Asus P5B Plus Vista Edition moederbord binnengekregen. Nu heb ik alles aangesloten maar wil de pc niet opstarten :confused:. Ik denk dat ik alles goed heb aangesloten maar de draadjes die naar de aan/uit schakelaar gaan zitten niet bijelkaar maar uitelkaar (bij mijn vorige kast zaten za allemaal bij elkaar). Nu weet ik niet of ik het goed heb aangesloten:o. Weet iemand misschien wat ik fout heb gedaan of waar dit aan kan liggen?

Bij voorbaat dank,
Sjaak

Voor het aansluiten van de draadjes en de aan/uitknop is de handleiding van je moederbord toch de beste hulp, beetje moeilijk op afstand te zien of je dat goed gedaan hebt...

Voor het aansluiten van de draadjes en de aan/uitknop is de handleiding van je moederbord toch de beste hulp, beetje moeilijk op afstand te zien of je dat goed gedaan hebt...

Das nou juist het probleem :o ik heb de handleiding niet :o

Die word toch standaard meegelevert met een nieuwe bordje?!

Zoek anders op internet naar de handleiding.

Edit: iets te laat...

Laatst bewerkt:
En waarschijnlijk staat de manual ook op de mobo cd!

En vreemd genoeg zat die ook niet bij het mobo :confused:. ik heb het gekocht bij UPCP Computers in Nieuwegein en die hadden alleen het mobo verstuurd (zonder handleiding of driver CD).:confused:

Dan zou ik daar maar eens achteraan bellen. Niet om je bang te maken, maar dat zou ik niet vertrouwen, net alsof het bord al eens van een ander is geweest en dat de winkel deze gewoon weer doorverkoopt zonder de spullen die er standaard bij horen...

Dan zou ik daar maar eens achteraan bellen. Niet om je bang te maken, maar dat zou ik niet vertrouwen, net alsof het bord al eens van een ander is geweest en dat de winkel deze gewoon weer doorverkoopt zonder de spullen die er standaard bij horen...

:thumb::thumb:

Dat lijkt me sterk want als je zag hoe dat eruit zag denk je niet dat het al eens gebruikt was. Het zag er nog helemaal nieuw uit zonder enige beschadiging of iets dergelijks.

Dan nog hoort alles in de doos te zitten op het moment dat jij de boel ontvangt en de handleiding en cd maken daar absoluut deel van uit.

En krassen oid hoeven er ook niet te zijn als iemand voorzichtig te werk is gegaan...

Dan nog hoort alles in de doos te zitten op het moment dat jij de boel ontvangt en de handleiding en cd maken daar absoluut deel van uit.

En krassen oid hoeven er ook niet te zijn als iemand voorzichtig te werk is gegaan...

Ok dan zal ik maar eens even gaan bellen.

Bord kost nieuw en compleet vanaf 90 euro, dus dan weet je het wel voor dat geld....

Ja die heb ik gekocht. Van UPCP Computers.

Ik heb net gebeld en toen nam die op en kreeg ik te horen dat ik de "batterij" er 1 minuut af moest halen en dat dat alles oploste. Heb ik gedaan maar werkt nog niet :confused:

Wel al de handleiding gedownload en alles goed aangesloten?

Dan ben ik bang dat ik redelijk goed zat met mijn "ik vertrouw het niet" :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan