Asus P5B Plus Vista Edition probleem?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, gewoon terug met dat ding en bij een fatsoenlijke winkel een andere aanschaffen. Verder niet mee gaan prutsen.

Hoi,

Dan ben ik bang dat je van je omruil garantie gebruik moet gaan maken maar misschien nog beter je geld terug proberen te krijgen.
Als je tenminste zeker weet dat je alles goed hebt aangesloten welke processor heb je eigenlijk.

Modag

Als je tenminste zeker weet dat je alles goed hebt aangesloten welke processor heb je eigenlijk.
Modag

Niet onbelangrijk inderdaad, gezien vorige vragen en posts is dat ook de vraag, misschien werkt het bordje wel gewoon....

Ik heb een E6600 processor die zou moeten werken met dit mobo. Ik heb net op de Asus site opgezocht of de bios misschien verouderd was maar dat is ook niet het geval. De processor zou met elke bios moeten kunnen werken.

Ik heb die zaak net nog een keer gebeld, toen heeft ie me nog het een en ander laten proberen maar het mocht niet baten. Hij zei dat ik het mobo terug kon sturen en een nieuw kreeg toegestuurd. (Hopelijk dit keer met drivers en handleiding :p)

Hoi,

Oke! dan maar hopen dat de volgende in orde is en compleet misschien lezen we nog wel of het dan wel gelukt is.

Modag

Tuurlijk laat ik dat even weten ;) Zal alleen pas dinsdag op zijn vroegst worden want er gaan een paar dagen overeen met de post enzo.

Zoals ik al had gedacht, had ik alles goed aangesloten en was het probleem dat er 2 pinnetjes een beetje scheef waren waar de processor op moest en ik de stekker van de fan van de koeler niet erin had moeten duwen. Waarom dat snap ik niet maar het werkt nu in elk geval. :) Nu heb ik wel een probleem. Mijn probleem is dat ik geen internet heb :confused: Ik duw gewoon een UTP kabel erin die het op mij vorige pc wel deed en nu op de laptop ook en zodra ik hem in mijn pc duw werkt het niet :confused: Ik heb de drivers geïnstalleerd en toch heb ik geen internet. Hoe kan dit en heeft iemand hier een oplossing voor?? Verder werkt het allemaal perfect :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan