Asus p5gd1-vm update help!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Poder
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Poder

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Wie kan mij helpen, ik kan er zelf echt niet achter komen wat het probleem is:(

Om splinter cell double agent te kunnen spelen moest ik de drivers van van mijn 3d kaart updaten...
3d Kaart: Nvidia Geforce 7800GT

Dat had ik dus gedaan maar als ik dan een film wil afspelen, wat voor formaat dan ook krijg ik een groen beeld te zien, ik hoor wle geluid maar ik zie alleen een groen beeld in de speler....

Dus daarom moet ik volgens mij men moederbord updaten, maarje dat lukt dus niet...

Ikals ik de installatie wil opstarten voor het updaten krijg ik het volgende bericht:

Het INF-bestand bevat geen informatie over de hardware van dit systeem

Hoe moet ik dit oplossen, hoe kan ik mijn moederbord updaten...

Alvast bedankt voor je reactie..

Patrick

Jaa...en dan, welke driver moet ik selecteren..ik heb al een dirver van asus.com gedownd....maar juist als ik die probeer te installeren krijg ik de foutmelding van het inf bestand

Zal die jij hebt opgehaald de verkeerde zijn.

Voor jou moederbord staan ze daar onder Drivers

Verwijder wel eerst de oude

kheb nu een andere driver geprobeerd, nog sterker...ik heb ze allemaal geprobeerd maar geen van allen doen het..ik weet het echt niet meer...

Laatst bewerkt:
gedaan...maar de nvidia driver deed nix...elke x als ik men pc opnieuw opstartte kreeg ik de wizard voor nieuwe hardware te zien voor de VGA controller...

dus dat werkt ook niet:@:(

Staat misschien de onboard videokaart nog op enabled? alhoewel deze automagisch uitgeschakeld moet zijn, bij een losse AGP kaart.

Neem aan dat hij wel daar is ingeplugd?

PS, probeer eerst eens deze te installeren, met de monitor aan de onboard videokaart, en wissel hem daarna om, op de losse kaart, en probeer eens dan de videokaartdrivers te installeren, in ben bang, dat die videocontroller, in die drivers zit.

Laatst bewerkt:
kben niet zo bekend in al die pc dingen...

onboard video kaart?

volgens mij is die uitgeschakeld...hoe kan ik dat controleren?

Lees mij vorige reply nog even, had hem aangevuld.

In de bios kun je daar misschien iets over vinden, maar bij een automagische omschakeling, niet.

als ik mn monitor op de onboard aansluiting zet krijg ik geen beeld, dus ik neem dan aan dat tie uitgeschakeld is...

als ik die driver wil installeren(link) krijg ik te zien dat het inf bestand geen informatie heefft over de hardware van men systeem??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan