Hallo,
ik heb net een nieuw systeem gekocht bestaande uit:
- Behuizing Midi ATX
- Recom Power Engine 450W
- Asus P5K SE
- Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz
- Crucial 2GB Kit DDR2 667Mhz
- Samsung SpinPoint T166 500GB 16MB (SATAII) + Zalman cooler
- MSI NX8800GTS 320MB
- Samsung SH-S203B DVD-rewriter 20x SATA (zwart)
- Interne cardreader 3,5 inch ZWART
Het systeen draait vooralsnog stabiel. Maar met een kamertemperatuur van 20 degC is de MB temp 51 degC en de CPU 43~46 degC. Nadat ik de CPU cooler op Performance heb gezet in de bios is de CPU 40 degC en moederbord 50~51 degC. Dit geeft hij aan in de bios alsook in de Probe utility.
De kast heeft op de zijkant 2 vlakken met gaatjes waarvan een boven de processor zit met een soort air flow geleider (een buis). En op de achterkant zitten gaatjes. De voeding blaast redelijk wat warme lucht af. Verder staat de kast goed vrij aan de achter en zijkanten.
Moet ik teruggaan naar de winkel?
mvg
ik heb net een nieuw systeem gekocht bestaande uit:
- Behuizing Midi ATX
- Recom Power Engine 450W
- Asus P5K SE
- Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz
- Crucial 2GB Kit DDR2 667Mhz
- Samsung SpinPoint T166 500GB 16MB (SATAII) + Zalman cooler
- MSI NX8800GTS 320MB
- Samsung SH-S203B DVD-rewriter 20x SATA (zwart)
- Interne cardreader 3,5 inch ZWART
Het systeen draait vooralsnog stabiel. Maar met een kamertemperatuur van 20 degC is de MB temp 51 degC en de CPU 43~46 degC. Nadat ik de CPU cooler op Performance heb gezet in de bios is de CPU 40 degC en moederbord 50~51 degC. Dit geeft hij aan in de bios alsook in de Probe utility.
De kast heeft op de zijkant 2 vlakken met gaatjes waarvan een boven de processor zit met een soort air flow geleider (een buis). En op de achterkant zitten gaatjes. De voeding blaast redelijk wat warme lucht af. Verder staat de kast goed vrij aan de achter en zijkanten.
Moet ik teruggaan naar de winkel?
mvg