Asus P5P41T/USB3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb eerst aan de adverteerder gevraagt of hij evt nog ram had :)

Ik ben alleen bang dat hij/zij niet meer online komt. De prijs is zeer acceptabel, en lijkt me vaag dat hij/zij het nog niet verkocht heeft. Maar je weet nooit, zeg je dan :)

Ik ben alleen bang dat hij/zij niet meer online komt. De prijs is zeer acceptabel, en lijkt me vaag dat hij/zij het nog niet verkocht heeft. Maar je weet nooit, zeg je dan :)

jah, ik had gister 11 uur gewerkt, en ik krijg binnekort pas het geld uitbetaalt (110euro) dus miss wil me pa wat bijleggen voor de ram? :) k hoop t

Ik krijg vandaag de spullen binnen die ik had besteld. De MSI 880gm-e41 + AMD Athlon II x4 640 + 4GB Ram DDR3

Nu is mijn vraag: Het bovengenoemde moederbord ondersteund, "Core Unlock", Werkt deze functie op de boven genoemde cpu?

Nee :confused:
Deze is eigenlijk gemaakt voor Phenom processors.

Laatst bewerkt:
Ja klopt, ik bedoelde idd extra cores. Maar kan ik wel l3-cache unlocken? zoja, Hoe? En wat zijn de voordelen?

Op de 620 kan je het enablen, niet op de 640 die ik krijg :( nog ff een vraagje.

Als ik dit:
MSI 880GM-e41
AMD x4 640
4GB DDR3
ATI HD 5570 1GB

gebruik om te renderen in AAE,C4d, 3dsmax 2012./ Of om Mw2 op te spelen :P

Kan ik dan goede resultaten verwachten?

Mw2 zou moeten lukken op medium settings 1600x1200, of high op 1280x1024. Andere 3 heb ik geen ervaring mee ;)

het kan maar ik zou ook een nieuwe videokaart kopen want die is daar niet echt geschikt voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan