djeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2006
hallo.
ik moet een nieuwe moederbord kaart bestellen.
me asus p5q se is kapot.
ik heb voorheen een cpu koeler gekocht en deze ingebouwd, en mogelijk heeft me processor niet meer goed op zijn plaats gzeten. nu zijn er wat pennen van de processor op de moederbordkaart krom getrokken, waardoor me pc nu geen beeld meer geeft (alles draait en werkt volgens mij nog wel, krijgen verders geen beeld meer)
hoe dan ook..... dat de pennen krom staan op me moederbordkaart van de processor is dus nooit goed.
dus word het tijd voor exact een nieuwe. (vervangen gaat niet lijkt me, en reparen is net zo duur lijkt mij)
alleen vind mijn asus p5qse nergens te koop.
en vraag me af welke type ik nog meer kan nemen?
mijn pc:
intel quadcore q9400
cpu koeler: hyper 212 evo (socket 775)
videokaart: geforce 9600gt
minimaal 2x sata ansluiting nodig + 1x ide
1x diskette station aansluiting nodig via ide kabel voor diskette's (kleinere ide kabel/aansluiting)
dus welke mogelijkheden heb ik?
budget liefst onder de 100€ of gelijk aan de asus p5q se
oja en de ram geheugen welke ik nu heb, moeten ook kunnen passen.
ik heb nu 2 van kingston (weet niet exact welke type)
ik moet een nieuwe moederbord kaart bestellen.
me asus p5q se is kapot.
ik heb voorheen een cpu koeler gekocht en deze ingebouwd, en mogelijk heeft me processor niet meer goed op zijn plaats gzeten. nu zijn er wat pennen van de processor op de moederbordkaart krom getrokken, waardoor me pc nu geen beeld meer geeft (alles draait en werkt volgens mij nog wel, krijgen verders geen beeld meer)
hoe dan ook..... dat de pennen krom staan op me moederbordkaart van de processor is dus nooit goed.
dus word het tijd voor exact een nieuwe. (vervangen gaat niet lijkt me, en reparen is net zo duur lijkt mij)
alleen vind mijn asus p5qse nergens te koop.
en vraag me af welke type ik nog meer kan nemen?
mijn pc:
intel quadcore q9400
cpu koeler: hyper 212 evo (socket 775)
videokaart: geforce 9600gt
minimaal 2x sata ansluiting nodig + 1x ide
1x diskette station aansluiting nodig via ide kabel voor diskette's (kleinere ide kabel/aansluiting)
dus welke mogelijkheden heb ik?
budget liefst onder de 100€ of gelijk aan de asus p5q se
oja en de ram geheugen welke ik nu heb, moeten ook kunnen passen.
ik heb nu 2 van kingston (weet niet exact welke type)
Laatst bewerkt: