Asus P5W DH DELUXE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi1

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2003
Hoi allemaal,

Ik heb pas een nieuw systeem in elkaar geknutselt, en alles werk prima maar ik vind dat het boot scherm zo lang aanblijft? Het duurt ongeveer een 40 sec eer hij verder opstart?

Als ik mijn pc uitschakel en de dag erop weer bij mijn Pc terug kom is ie vanzelfs weer ingeschakeld:shocked: Hoe Kan dat dan?

Mvg,
Rudi.

Met dat scherm heb ik ook!

en wat betreft dat de PC opeens aan is: Ik weet wel het (waarschijnlijke) probleem, maar heb nog geen oplossing gevonden.

Heb je mischien een draadloze muis met loading dock?
dat blijft dan (waarschijnlijk) aanstaan nadat de PC is afgesloten.
Het probleem: de PC start weer op omdat die loading dock nog aan staat.

Ik ben hier niet zeker van maar dat is wat ervaren heb.

(ik heb hetzelfde moederbord, maar ik heb het nog maar 2 dagen)

Hoi Kevin,
Bedankt voor de reactie, maar in de Pc winkel vertelde ze me dat dat normaal is dat ie zolang nodig heeft om op te starten, omdat ie een hele resem aan tests doet voordat ie verder opstart.
Maar ik vind het toch wel lang duren maar ben het ondertussen al een beetje gewoon.
Als ik nog ergens anders iets vind hierover dan post ik het wel.

Bedankt,:thumb:
Rudi.

ik heb de oplossing:

De 2 usb poorten onder Lan 2 laten de PC booten als hetgeen dat erin zit actief wordt.

Hoi Kevin

Het is dat niet alleen, ik heb een Revoltec voeding, en als er op het stroomnet een piekje komt dan spring ie ook van zelf aan. Bv. Mijn lichtnet werkt met interupt schakeling enda wil wel eens een kleine piek veroorzaken, merk je verder niks van, maar daar reageert ie ook op.

Maar dat klopt wel van die usb poorten, da's voor de remote control.

Groetjes,
Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan