Hallo allemaal,
Ik heb kortgeleden een nieuwe processor gekocht.Het is de Intel Core 2 Extreme QX6850.
Toen ik het voor t eerst op mn P5W asus moederbord gezet had kreeg ik de melding
INTEL CPU uCODE LOADiNG ERROR.
Ik dacht dat het door de koeler kwam en heb ik een nieuwe koeler gekocht voor 35 euro.
Een SHURIKEN CPU COOLER en is best wel een goeie.
Ik kreeg toen weer dezelfde melding en ik was steeds bezig met mn koeler of ik t fout had eropgezet . Maar toen later kreeg ik die melding niet meer van dat CPU uCODE LOADING ERROR.
Ik heb toen de Core Temp programma geinstalleerd hoeveel graden mn systeem is .
Ik zit nu op 55 graden.Is mn moederbord wel geschikt voor deze processor want nu krijg ik die foutmeldingen niet meer en mn bios versie is de laatste versie , 0404 .Mn P5W onderstuent wel tot 1333 FSB (mhz)
Ik ben wel een beetje bang als mn systeem te heet wordt
.
volgens deze site staat de qx6850 er niet bij , bij P5W moederbord
http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=P5LD2
Ik heb kortgeleden een nieuwe processor gekocht.Het is de Intel Core 2 Extreme QX6850.
Toen ik het voor t eerst op mn P5W asus moederbord gezet had kreeg ik de melding
INTEL CPU uCODE LOADiNG ERROR.
Ik dacht dat het door de koeler kwam en heb ik een nieuwe koeler gekocht voor 35 euro.
Een SHURIKEN CPU COOLER en is best wel een goeie.
Ik kreeg toen weer dezelfde melding en ik was steeds bezig met mn koeler of ik t fout had eropgezet . Maar toen later kreeg ik die melding niet meer van dat CPU uCODE LOADING ERROR.
Ik heb toen de Core Temp programma geinstalleerd hoeveel graden mn systeem is .
Ik zit nu op 55 graden.Is mn moederbord wel geschikt voor deze processor want nu krijg ik die foutmeldingen niet meer en mn bios versie is de laatste versie , 0404 .Mn P5W onderstuent wel tot 1333 FSB (mhz)
Ik ben wel een beetje bang als mn systeem te heet wordt

volgens deze site staat de qx6850 er niet bij , bij P5W moederbord

http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=P5LD2