asus p8b75-v drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

nic01

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
Hallo, ik heb sinds vandaag een nieuwe pc, alleen als ik games (gta, need for speed enz.) wil spelen doet mijn muis raar, ik kan niks aanklikken in gta niet draaien of in het menu ergens op klikken terwijl dit in windows of google chrome wel kan.
Ik heb al een andere muis gebrobeert maar die heeft dezelfde problemen.
Ik vermoed dat het aan de drivers ligt omdat mijn andere muis het ook niet doet.

Mijn pc is als volgt:
intel cor 15 3570.
asus p8b75-v
scynthe mugen 3
sapphire radeon hd 7850

Als iemand een oplossing weet help me dan, het is zeer vervelend.

Misschien ligt het wel aan een bug in het spel, er zijn veel problemen met GTA IV voor pc
er rollen wel iedere 2 maanden weer nieuwe patches uit, zoek voor update's en patches

Indien je een merk muis hebt is er ook vaak configuratiesoftware voor, zoals bij Logtech, Setpoint, om de muis hetzelfde te laten doen in de game als op de desktop.

Het is niet alleen bij gta, ook bij need for speed en bij gta san andreas ook trouwens.

Het is nou niet bepaald een merkmuis, een eminent van een jaartje of 5 die volgens de site geschikt is voor alle besturings systemen en in niet games bureaublad chrome enz. doet hij het wel enmijn ander muis (hp) ook.

Hmm, dit zie ik eerder als een fout in het spel dan in een fout in de muis, want over het algemeen is GTA IV zowel als SA gebaseerd op dezelfde engine (met een paar aanpassingen)

dus ik zou zeggen dat het aan de spellen ligt

3 spellen met dezelfde fout? Lijkt me niet dat dat het is, ik denk eerder dat ik drivers ben vergeten, maar welke?

Alles in de bios van de grafic of video onboard op disabled en/of zo laag mogelijk?
De laatste AMD grafische drivers?
Alles in de confuguratie in config/muis op standaard? geen aanwijzerspoor e.d?
Lijkt mij meer een probleem met de game overlay en de grafische kaart.

Mag het a.u.b. in normaal nederlands?
Het is ook bij Sleeping dogs, in de bios heb ik nog niks gedaan.

Alles in de bios van de grafic of video onboard op disabled en/of zo laag mogelijk?
De laatste AMD grafische drivers?
Alles in de confuguratie in config/muis op standaard? geen aanwijzerspoor e.d?
Lijkt mij meer een probleem met de game overlay en de grafische kaart.

@Lange Pier

Misschien is het handig wat minder van deze ingewikkelde termen te gebruiken omdat de
TS jouw niet helemaal volgt

@Nic01

Wat hij bedoelt is of in het Bios (ook wel als je je pc opstart kom je zo'n logotje tegen van je pc en staat er DEL voor bios settings)
of je video Onboard (Videokaart in je Processor)
Op uit/laag staat, en dat je de laatste drivers (stuurprogramma's) hebt voor jouw videokaart, die zijn trouwens te verkrijgen bij AMD.com
en of in de Configuratie je muis op standaard staat en alle andere opties uit staan
Het lijkt hem meer een probleem met de Game overlay (de game dus)
en de grafische kaart (videokaart)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan