hallo allemaal,
Ik ben totaal nieuw op dit forum maar ik zit met een probleem dus ik dacht ik waag een gok.
ik heb gisteren de volgende hardware gekocht
- Asus p8h67 rev 3.0 new B3 revision moederbord
- i5 processor 3570k LGA1155 (unlocked & Unleashed
- 600W cooler master voeding
- 1TB hdd
- Asus HD7770 directCU 20% cooler video kaard
- 8gb werk geheugen ( ram 2x4gb samsung)
zoals ik vertelde ik heb dit lijstje gekocht, dus zo goed als de hele computer zegmaar maar dan zonder de kast er omheen,
toen alles in elkaar zat gebeurde het volgende
- Met ram kaartjes er in
Ik druk ''on'' pc start op geen rare geluiden of dergelijke
doet het 5 seconden en valt weer uit 5 seconden later gaat hy weer aan voor een paar seconden en hy valt weer uit
Drim lampje knippert,
-Zonder ram kaartjes er in
Ik druk op ''on'' computer start op geen geluidjes of dergelijke alles draait dit doet hy voor 30 seconden ongeveer dan valt hy uit start hy zichzelf weer op weer voor 30 seconden, na dat hy dit 3 keer doet ongeveer blijft hy gewoon aan met het drim ledje blijft gewoon branden maar ik krijg geen beeld, als ik de mem ok knop in duw en werkgeheugen plaats in A2 slot of andere slots (alles al geprobeerd ) gaat hy weer terug in het gene wat ik hierboven vertelde,
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
als je een idee hebt zou ik het heel erg waarderen wat het zou kunnen zijn!
Alvast bedankt
Ik ben totaal nieuw op dit forum maar ik zit met een probleem dus ik dacht ik waag een gok.
ik heb gisteren de volgende hardware gekocht
- Asus p8h67 rev 3.0 new B3 revision moederbord
- i5 processor 3570k LGA1155 (unlocked & Unleashed
- 600W cooler master voeding
- 1TB hdd
- Asus HD7770 directCU 20% cooler video kaard
- 8gb werk geheugen ( ram 2x4gb samsung)
zoals ik vertelde ik heb dit lijstje gekocht, dus zo goed als de hele computer zegmaar maar dan zonder de kast er omheen,
toen alles in elkaar zat gebeurde het volgende
- Met ram kaartjes er in
Ik druk ''on'' pc start op geen rare geluiden of dergelijke
doet het 5 seconden en valt weer uit 5 seconden later gaat hy weer aan voor een paar seconden en hy valt weer uit
Drim lampje knippert,
-Zonder ram kaartjes er in
Ik druk op ''on'' computer start op geen geluidjes of dergelijke alles draait dit doet hy voor 30 seconden ongeveer dan valt hy uit start hy zichzelf weer op weer voor 30 seconden, na dat hy dit 3 keer doet ongeveer blijft hy gewoon aan met het drim ledje blijft gewoon branden maar ik krijg geen beeld, als ik de mem ok knop in duw en werkgeheugen plaats in A2 slot of andere slots (alles al geprobeerd ) gaat hy weer terug in het gene wat ik hierboven vertelde,
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
als je een idee hebt zou ik het heel erg waarderen wat het zou kunnen zijn!
Alvast bedankt