asus Pro31L loopt vast door antivirus programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

spike67

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Ik heb hier staan een asus pro31L van 2008
niet veel gedraaid , er wordt alleen af en toe mee geinternet en gemailt.
intel cpu, 3 gb, 160 gb hdd win xppro

ze had problemen met internet, nu bleek de modem stuk te zijn, maar de pc bleef met opstarten heel lang in het windows logo hangen.
Ik vermoede dat het softwarematig was of geheugen of HDD.
dus hdd getest met software van WD en ook met ultra-x PHD kaart maar geen fouten in HDD of geheugen.

dus windows opnieuw geinstalleerd pc liep weer goed tot dat ik norman antivirus ging installeren (alleen de antivirus) daarna werd de notebook weer onstabiel en liep steeds vast.

dus Norman er weer af en hij loopt weer als een trein.
dus AVG er maar op en nu loopt die weer vast.

Ik heb ander geheugen en HDD geprobeerd.

wie heeft een idee wat dit kan zijn?

als ik het goed begrijp, loopt hij steeds vast als je een antivirus probeert te installeren.

was het een ingebouwde modem? als daar iets hardware matig stuk is gegaan door een shok dan kan er mss ook iets anders zijn losgeraakt.
anders zou het ook kunnen dat de laptop door ouderdom te traag is. mijn vader zijn pc komt uit 2009 en heeft hij al 5 keer opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft even traag.

volgens mij zou je er eens mee naar een winkel moeten gaan. Mss dat zij weten wat eraan scheelt?

ralph

Het was de adsl modem die stuk was.
je kan norman wel helemaal installeren maar dan loopt die na de herstart vast en krijg je steeds een zandloper.
AVG wilde de installatie niet afmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan