Asus probleem geluid/video?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoCaliente

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
hallo heb al half jaar de pro5dij. sinds vandaag heb ik een andere harde schijf erin ( nieuwe ) zelfde opslag capaciteit en nieuwe wireless ''ding'' erin gezet.

wat ik nu merk is dat grafisch een stuk slomer is en geluid op youtube, als ik dan andere site surf en klik op een link stopt muziek heel effetjes .. dit is vet zwaar vervelend. ook soms hoor je ook TRRRRRRRR.

ontbreek hier mischien paar drivers??

soms springt me beeld ook op zwart een mili sec.

windows was al geinstaleerd op de nieuwe harde schijf. een pc bedrijf heeft die gemonteerd.

groet

ik heb nu via de asus site drivers gedown. van de audio en VGA.... nu is het '' STUK '' minder maar nog steeds last

Je moet er altijd voor zorgen dat alle drivers geinstalleerd zijn, dus alle eventuele gele bolletjes in apparaatbeheer, moeten weg zijn. Anders houd het in dat windows niet goed dat stukje hardware herkent, waardoor ook bepaalde problemen mee kunnen komen.

De chipset driver is ook belangrijk dat die erop staat, die drivers kun je vinden op je fabrikant website.

Delta Hawk

ik raad je aan om windows opnieuw te installeren en de drivers te installere van de website als het niet lukt kunt u ook even kijken op *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan