asus probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
kheb hier ne asus van ne vriend ,omdat die nie wil opstarten
kheb nu dus ne harde schijf van ne andere computer met xp eringestoken, maar blijkbaar ligt ook daar het probleem niet ,kheb ook al massa aanpassingen gedaan in de bios maar ook zonder resultaat,denk dat ie gewoon ze harde schijf niet vind en ze dvd speler en als volgt komt er als foutmelding ; Windows kan niet worden gestart vanwege een fout in de software.Meld dit probleem als :de benodigde DLL_BESTANDEN VOOR KERNEL LADEN;neem contact op met de leverancier over dit probleem. kweet nie of jullie hie me een handtje kunnen helpen????:confused:

Hier kan ik niks van bakken.

Kun je nu precies omschijven wat je probleem is????

Als er staat:

Ik heb hier een Asus van een vriend omdat die niet wil opstarten.
Ik heb nu dus een harde schijf van een andere computer met XP in gemonteerd, maar daar ligt het blijkbaar ook het probleem niet.
Verder heb ik ook al veel aanpassingen in de bios gedaan, maar zonder resultaat. Ik denk dat de harde schijf en DVD speler gewoon niet gevonden worden.
Als ik probeer op te starten komt er een foutmelding Windows kan niet worden gestart vanwege een fout in de software. Meld dit probleem als: de benodigde DLL-bestanden voor de kernel laden. Neem contact op met de leverancier over dit probleem.

Kunnen jullie mij hier een handje bij helpen?

Dat kan je op basis van de foutmelding eens gaan kijken op de volgende pagina:-> http://support.microsoft.com/kb/326671/nl
weet nie of jullie hie me een handtje kunnen helpen????

de computer vind nu dus wel zijn dvd ,en kan ik nu dus me xp reeds instaleren ,maar na zo 3minuten krijg ik nu ne foutmelding in windows setup ;er is een onverwachte fout (369082412) opgetreden op regel 1768 in d:\nt\base\boot\septup\arcdisp.c. ....................kweet het tis ne moeilijke bevaling maar volgens mij vind de computer ergens ze d:schijf nie alhoewel ik er al 3 andere heb ingestoken dus aan de harde schijf zal het niet liggen ,kan ik nog ergens uitleg hebben :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan