Asus problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janne163

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Hallo ik heb een probleem namelijk ik heb een Asus K52JT nou alles is prima totdat me (de 1e dag al) opviel dat ergens bij mijn harde schijf iets tikt/klikt onregelmatig soms vaak soms zelden nou dat is al een paar maanden geleden dus het lijkt me sterk dat er iets aan de harde schijf is maar het stoord wel. Het valt me ook op als mijn scherm op zijn minst helder staat (wat hij altijd staat anders vind ik hem te licht) valt het mij op als het scherm zwart ik of donker dat het dan flikkert ik heb zoiezo ook andere problemen met mijn hd/led scherm dus ik denk dat daar iets mis mee is en dan nu mijn 3e probleem en dat heeft vooral met mijn vraag te maken ik krijg elke dag met asus live update weer een nieuwe update en dat is alsmaar dezelfde namelijk de driver update: 5.8.54000.207 en als ik hem dan heb geupdated staat er update completed en dan krijg ik de volgende dag gewoon weer dezelde weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Ik ga zoiezo om al deze problemen naar asus bellen want ik ben hier zeer ontevreden over!!

Hoi,
zou je de zinnen kunnen voorzien van punten en of komma's.
Dit is zo niet te lezen.

(Hoofdletter openen) Inderdaad. (punt) (Hoofdletter openen) Niet te lezen. (punt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan