Asus programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

janne163

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Heey ik heb een probleem,

De HDD van mijn asus k52jt was gecrashed. Hij is gerepareerd en nu heb ik een nieuwe HDD. Nu staat asus live update er nog wel op maar al die andere dingen zoals dat webcam programma, power4gear en al die dingen zijn er niet meer. Ik vind dat wel jammer en ik had ook cyberlink powerdvd 9 en powerdirector 8 er voorgeïnstaleerd op gekregen maar die zijn na de reparatie ook verdwenen! (terwijl ze hem opnieuw zouden voorinstaleren.) Is er nog een manier om dit terug te krijgen?:confused:

Hoi,

Dat is de eerste vraag van Asus als hij voor de eerste keer in ingebruikname om een back-up dvd te maken ;);).Maar inderdaad de meeste drivers zijn dus van de asus site te halen en maak dan de back-up dvd's is altijd makkelijk.;);)

Oke bedankt allemaal alleen moet ik nu perse alles downloaden of is het ook goed als ik bijv alleen power4gear doe?

Hoi,

Nee de chipset video en audio en netwerkkaart zullen ook moeten geinstalleerd worden

We mogen toch aannemen dat alle drivers na de reparatie zijn geïnstalleerd.
Het ging je toch alleen om de extra software?
Maar controleer in Apparatenbeheer voor de zekerheid even of er geen gele uitroeptekens staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan