Asus Recovery werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breaky623

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2010
Berichten
85
Hej allemaal.

Ik wil mijn laptop opnieuw installeren omdat windows beschadigd is.

Dit heb ik al vaker gedaan, bij opstarten F9 drukken dan gaat Asus in de recovery modus en installeert je pc opnieuw met drivers.

Dus dat heb ik gedaan, hij installeerde mooi opnieuw maar ineens kreeg ik een ERROR onder het recoveren.

Nu werkt F9 niet maar wanneer ik in mijn windows zit zie ik wel de hidden partitie. (Screen)

Screenshot Klik

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik die partitie weer bruikbaar maak voor F9 of opnieuw installeren. Of mijn windows opnieuw kan installeren?
 
Ben je wellicht vergeten ( bewust of onbewust ) zelf recoverdisks te branden met de aanwezige tool die in je startmenu staat.

Altijd als eerste doen, want als je HDD crasht, heb je ook niets meer aan die recoverpartitie.
Misschien lukt het je alsnog om deze cd/dvd's te branden, want ik vermoed dat er iets mis is met je hestelpartitie.
 
In dat geval zul je ergens een windows 7 dvd moeten lenen (met dezelfde versie die je nu gebruikt) en opnieuw moeten installeren met je eigen licentie.
Aansluitend je drivers bij de fabrikant binnenhalen en zo kom je ook waar je wezen moet.
 
Dus einde verhaal dan he:eek:

Bertus, met alle respect voor je kennis maar dit is wel erg kort door de bocht.

TS: Begin nou eerst eens met het maken van je recoverdisks, in het geval dat die partitie misschien beschadigd is.
Wellicht dat een andere helper het antwoord op je nu duidelijke vraag weet:)
 
Hoi !

Het heeft toch geen enkele zin om recovery-disks te maken op 'n PC waarvan Windows niet goed functioneert ?

Die disks maak je vanaf 'n nieuw geinstalleerde PC/laptop, anders heeft het echt geen zin.

Gewoon opstarten van 'n Win 7 DVD en de Acer herstellen, daarna cleanen (ook het register), scannen met liefst meerdere programma's, en dan kun je aan recovery-disks gaan denken....

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan