Asus start steeds opnieuw op na herinstallatie van Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ejbarneveld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Hallo allemaal,

Zoals jullie al kunnen zien aan de topic naam, heb ik een laptop die niet meer normaal opstart. Vanavond heb ik Windows 7 opnieuw op me laptop geinstalleerd. Nadat ik de laptop een naam had gegeven en mijn eigen naam moest invoeren met wachtwoord (is het eerste wat je moet doen na de installatie), is de laptop opnieuw automatisch gaan opstarten en sindsdien start hij telkens opnieuw op. Ik heb sinds de installatie niet meer me bureaublad gezien.

Ik heb al op het forum gezocht naar een antwoord, maar kwam niet hetzelfde probleem tegen en sommige oplossingen zoals 'veillige modus' werken niet.

Het gaat om een Asus K53S en Windows 7 Ultimate

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is??

Gr. Erik-Jan

ik heb ook windows 7 op mijn computer herinstaleerd het is een kwestie van tijd het duurt een paar uur dan is hij weer zo goed als nieuw gewoon wachten want wat hij nu doet hoort hij te doen

Ik denk niet dat dit normaal is, want heb op me broertjes laptop ook vanavon windows 7 opnieuw geinstalleerd en daar deed hij het niet.

Hij start ook opnieuw op voordat het inlogscherm eris, dus er wordt niks geupdate ofso.
Het is echt telkens om de 10 sec.

toen ik het deed bleef bij mijn laptop kreeg ik gewoon een pictogram van het is mogenlijk dat uw laptop steeds opnieuw opstart maar als het om de 10 sec is dan klopt het niet nee bij mij ging het om de 4 a 5 min ofzo en hij doet het nog steeds niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan