Asus,Toshiba of Fujitsu Siemens.Welke van de 3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Questionmark

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo iedereen,

Net zoals alle anderen heb ik een brandende vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:).

Ik wil een laptop kopen dat niet meer dan €700 moet kosten. Ben maar een arme student. Wat ik ermee wil doen? Opdrachten maken voor school met office,internetten, korte filmpjes bekijken af en toe een online spelletje zoals runescape :o. Maar dit heeft geen prioriteit natuurlijk. Voor de rest hoef ik er echt geen zware programma's op te draaien. Ben ook niet van plan om constant bestanden te downloaden.

Nu heb ik na dagen lang surfen op het net de volgende selectie gemaakt (inclusief WINKELprijs):

De redenen waarover ik twijfel zijn:
Toshiba & Asus: Hebben een AMD Turion 64 X2 TK-57 processor. Overal lees ik intel core 2 duo dit intel core 2 duo dat. Heb ik echt intel nodig voor dat wat ik wil doen , of is AMD goed genoeg voor mij? Heb een redelijk kort lontje, dus ik wil niet te lang wachten voordat een website verschijnt bijvoorbeeld. Het moet gewoon allemaal lekker vlot lopen.
Fujitsu: Heeft maar 1 jaar pickup & return garantie.
Dell: Hoor verschillende verhalen erover en weet niet zeker of ik wel blij zal zijn met het eindresultaat. Heb tenslotte nog nooit een dell 1525 in het echt gezien. Én heeft ook maar 1 jaar garantie. de rest moet bijgekocht worden. Will ook liever niet via internet kopen. Tenzij het echt superveel in prijs scheelt.

Welke laptop raden jullie mij aan en waarom? Als je een betere suggestie hebt, laat het alsjeblieft weten.

Alvast bedankt,

Q.

Goedemorgen,

Die amd's zijn ook geschikt voor jou doeleinden hoor en daarbij zijn deze ook nog wat sneller als de intel van Fujitsu Siemens .
Zelf ben ik in bezit van een Toshiba en ben daar erg tevreden over, dus daar legt mijn voorkeur.

Modag

Ik heb niet echt verstand van laptops maar wat denk je van deze is alleen tot middernacht 11 maart.

http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2129
Mooie Laptop beter dan die allemaal hier en Goedkoper ook!
nu kan je bijv ook Office Er bij nemen van 100 Euro en een Externe HDD om alles veilig op te slaan en een notebook tas .
Dus !.................................

Laatst bewerkt:
Hartstikke bedankt voor al jullie reacties.

Ik wil echt graag 2 jaar garantie whisper, vandaar dat ik meer neig naar de Asus. Hoor ook veel positieve dingen over dat merk.

Die toshiba vond ik ook wel ok, maar ik vind hem niet zo mooi. Blijf toch een meisje en wil toch wel iets mooi hebben om naar te kijken:o

Heb de hp gister in de winkel gezien en ik vond hem niet zo, en hij heeft ook maar 1 jaar garrrantie. toch bedankt voor de suggestie.

Bluray,
als je dan toch zou moeten kiezen tussen die 3, welke zou je kiezen en waarom.

Bedankt allemaal,

Q.

Hartstikke bedankt voor al jullie reacties.

Ik wil echt graag 2 jaar garantie whisper, vandaar dat ik meer neig naar de Asus. Hoor ook veel positieve dingen over dat merk.

Die toshiba vond ik ook wel ok, maar ik vind hem niet zo mooi. Blijf toch een meisje en wil toch wel iets mooi hebben om naar te kijken:o

Heb de hp gister in de winkel gezien en ik vond hem niet zo, en hij heeft ook maar 1 jaar garrrantie. toch bedankt voor de suggestie.

Bluray,
als je dan toch zou moeten kiezen tussen die 3, welke zou je kiezen en waarom.

Bedankt allemaal,

Q.
Tja als je Die Asus wil, moet je die nemen
is ook geschikt voor wat jij gaat doen ............
maar Die videokaart is ook niet meer zo nieuw !
wat vind je van deze :http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1067300&showTechData=true#tecData

Hey,

Ben een beetje tegen acer, mensen om me heen hebben slechte ervaring ermee. Vooral met klantenservice. Ik wil ook graag een 15' inch, 17 is me toch echt te groot.

Als ik de asus via internet bestel bespaard dat me 60 euro. Is dat het waard, of is het gewoon beter om hem bij mycom in de winkel te kopen voor 649. In verband met reparaties enzo? Of heb ik alleen direct met asus te maken?

als ik hem via internet bestel doe ik dat via pcmegastore.

Alvast bedankt,

Q.

ok , dan zou ik voor die acer gaan he !
Als jij dat wil , is helemaal geen slechte keus voor wat jij er mee gaat doen

Iedereen hartstikke bedankt voor de hulp.

Na lang twijfelen heb ik toch besloten dat het een Asus word.

Nu heb ik een aller aller laatste vraag:o.

Ik twijfel tussen de volgende 2 , ze zijn beide hetzelfde alleen hebben ze andere specs.

Van welke heb ik in de long run meer profijt van? Is het prijs verschil van 110 euro het waard. Keep in mind dat ik een student ben en de dingen die ik ermee wil doen.
X50N – AP148C 581.45 EURO http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?products_id=18393693
X50VL- AP124C 690.95 EURO http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?products_id=64972675

Q.

Ik wil bij deze even vermelden dat ik zojuist de asus x50n heb besteld.

Iedereen bedankt voor zijn hulp.

Q.

Hey,

Ben een beetje tegen acer, mensen om me heen hebben slechte ervaring ermee. Vooral met klantenservice. Ik wil ook graag een 15' inch, 17 is me toch echt te groot.

Als ik de asus via internet bestel bespaard dat me 60 euro. Is dat het waard, of is het gewoon beter om hem bij mycom in de winkel te kopen voor 649. In verband met reparaties enzo? Of heb ik alleen direct met asus te maken?

als ik hem via internet bestel doe ik dat via pcmegastore.

Alvast bedankt,

Q.

mycom geeft op haar computers levenslange pick&return garantie....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan