Asus transformerbook sneltoetsen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaitlinS

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2015
Hallo, daar ben ik weer! (Helaas :P )

Ik heb al een poosje de Asus Transformerbook en hij werkt perfect!..
Maar, ik heb waarschijnlijk op een bepaald knopje gedrukt. En ik kan maar niet vinden welke dat is geweest.
De laptop doet namelijk sneltoetsen als ik bijvoorbeeld de M indruk, dan minimaliseert m'n venster en bij de H krijg ik een zoekvenster.
Ik kan dus niet meer typen, want dan gaat hij de functies van de sneltoetsen uitvoeren :confused:

Wie o wie weet hoe ik dit weer kan uitzetten?

Bedankt!

Welke sneltoetsen iets doen is afhankelijk van welke versie Windows je hebt.
Nu zie ik dat je in je andere vragen het over Windows Vista hebt, dus ga ik hier vanuit.

Zie dit overzicht welke sneltoetsen Windows Vista kent.

Als je bedoelde dat ALLE vensters in 1 keer minimaliseren als je de M intypt dan zou ik vermoeden dat de Windows-toets vast zit, dus de toets met het vlaggetje tussen de linker Ctrl en linker Alt toets. Kijk dan of je die toets weer zover kunt krijgen dat die zich weer normaal gedraagt.

Tijs.

Het gaat om Windows 8, andere laptop dan van de vorige vraag.
Tis niet specifiek die M, maar alle toetsen typen niet. De toetsen die een sneltoets hebben, voeren die uit zegmaar

Oh ik zie net dat het inderdaad om de Windows toets ging! 1x ingedrukt en m'n toetsen doen het weer..
Had al een hoop knoppen uitgeprobeerd maar die nog niet :rolleyes:

Bedankt!

Fijn dat je ermee geholpen bent. Graag nog de vraag de status opgelost geven. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan