Ik ben op zoek naar een goede laptop die stabiel genoeg is om als desktop te functioneren. Met name beeldbewerkingsprogramma's moeten het goed kunnen doen (voldoende processor capaciteit dus ik dacht zelf aan de core duo) Daarnaast moet de laptop goed uitgerust zijn om wireless en mobiele toepassingen te kunnen draaien. Tot slot is het gewicht redelijk belangrijk daar er veel op lokatie gewerkt wordt. Het beeldscherm moet minimaal 14 inch zijn. Nu zit ik zelf aan een Asus te denken en dan met name aan de v6 maar ik hoorde ook dat de w3 een goede optie is. Is er iemand die mij kan helpen met een juiste keuze te maken. ? Is de w serie alleen wat lichter en een kleiner scherm of is dat te kort door de bocht geredeneerd. Bij computerpirates raden ze me toshiba aan de tecra serie. Maar ik heb wel eens gehoord dat die qua prestatie minder zijn dan de asus.
Als iemand mij concreet kan helpen met een juiste keuze te maken. Budget is rond de 1600-1800 euro en goede onsite service is ook wel belangrijk.
Alvast hartelijk dank voor de evt reakties
Als iemand mij concreet kan helpen met een juiste keuze te maken. Budget is rond de 1600-1800 euro en goede onsite service is ook wel belangrijk.
Alvast hartelijk dank voor de evt reakties