asus v91 bla bla

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Waar het mij omgaat. met regelmaat erger ik me aan het feit dat mijn pc de scherm opbouw in stapjes doet. Of dat het even duurt voordat het scherm is geminimaliseert.
Ik vermoed dat dit oa te maken heeft met het feit mijn video maar 16mb is. Los ik dit probleem op met deze kaart of deze zelfde prijs dubbel MB .(namelijk lekker voordelig) Echter deze zijn wel 8x agp en mijn mobo is maar 4x. Ga ik dus verschil merken?

Tips suggesties zijn meer dan welkom

bvd

ps: ik speel geen spellen.

pc P3 800mhz
256 intern
win xp

Laatst bewerkt:
Als je een agp 4x slot hebt, loopt de kaart wel op agp 4x, overigens hoorde ik dat er tussen agp 4x en agp 8x maar een heel klein verschil is. Waarschijnlijk ga je het wel merken.

Was de vraag uit het oog verloren, maar nee nog niet opgelost, meer reacties zijn welkom !!

AGP snelheid maakt met jouw systeem absoluut niet uit. AGP is verre van de bottleneck. Zelfs al zouden de kaart op AGP 2x draaien merk je het nog niet...

Verder is de Ati 9200 over het algemeen een iets betere kaart dan de MX440. Beide komen voor gamers veel te kort maar zijn voor jouw (en mijn ;) ) benodigdheden prima. Veel succes ermee...

Groeten,

René

het feit dat ik maar een 16mb video kaart hebt maakt niets uit? Met meer mb zou het opbouwen van schermen niet sneller gaan?
Of bedoel je dat de snelheid van het agp slot niet uitmaakt? EN dus een andere videokaart wel sneller is?

Nieuwe videokaart zou zeker wel kunnen helpen, maar AGP 4x of 8x ga je niet merken bedoelde ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan