asus v9520 - breedbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

surfer10

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Ik heb een 20 inch breedbeeld tft gekocht die op de resolutie: 1680 x 1050 moet draaien. Na het aansluiten van de tv gaf hij (wel een mooie) resolutie weer van 1600 x 1000. Dit is niet het beste volgens de specificaties. Ik heb met de nieuwste nvidia driver geprobeerd de resolutie op 1680 x 1050 te krijgen maar dan krijg ik geen beeld meer. Waarschijnlijk ondersteund de videokaart de resolutie niet meer. Zo oud is de videokaart nu ook weer niet? De asus v9520 TD. Er zit ok DVI aansluiting op dus volgens mij moet hij die resolutie toch ook wel aankunnen?
Wellicht is 1600 x 1000 ook 16:9?

1600x1000 = geen 16:9 maar 16:10 ....

breedbeeld

Ja, hij staat op 60 hz want andere hz worden niet weergegeven. Ik heb altijd al nvidia drivers gebruikt en eigenlijk nooit problemen gehad. Toen ik de kaart kocht waren er nog geen breedbeeld schermen en ik heb gelezen dat het de drivers zijn die het aankunnen, maar ja dat geld bij mij dus niet want de nieuwste driver is geinstalleerd.

Heb je ook de optie, bij beeldscherm, modi verbergen, die dit beeldscherm niet kan weergeven, uitgevinkt?

Heb hier hele simpele kaartjes, die tot 2046x1526 kunnen, als die uitgevinkt staat, en het nog doet ook.

breedbeeld

De resolutie 1680 x 1050 staat er wel bij heb ik gezien maar als ik die selecteer verschijnt er een scherm met niets anders dan strepen. Dus er staan inderdaad vele hogere resoluties maar voor deze werkt het toch niet. Wel 1440 x 900 maar dat wil ik niet.

problemen display setting 1680 X 1050

Hallo, heb precies hetzelfde probleem met een hp w2207h monitor, mijn videokaart is ook vrij nieuw (geforce 7600 256 mb) snap er niets van, scherm wordt gewoon helemaal zwart.
hoop dat iemand de oplossing weet!

@superdeboer,

graag een eigen topic aanmaken. Je breekt nu in iemand zijn/haar topic in> daarbij is de topic van 2006.

Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan