Asus VG236H 3D Monitor (Beeld schokt en trilt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesje4po

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Ik heb deze monitor maar het beeld schokt en trilt heel erg bij 1080p HD MKV films.
60hz of 120hz maakt geen verschil. Responsie tijd is 2ms maar deze kun je volgens mij niet aanpassen.
Heb NVIDIA GeForce 210
Windows 7 Ultimate 32bit en 4GB Ram en Pentium Dual Core G6950 (2,80Ghz)
DirectX Functies zijn ingeschakeld.
Weet iemand waar dit aan licht?

Laatst bewerkt:
Zijn het de 3D-spellen? Dan moet je zorgen voor een rappe videokaart met minimaal 128 MB (= graag 256 MB) RAM en vooral véél hardware-versnellers. Van die videokaart moet je de meest recente drivers installeren en uiteraard moeten alle hardwareversnellers (bij de geavanceerde eigenschappen van de videokaart) worden ingeschakeld.

Verder dient er voldoende RAM-geheugen (= al gauw 1 GB) op het moederbord te staan en moet je een rappe harddisk (= minimaal 7200 toeren) hebben.

Het 'schokken' van je beeldscherm betekent dat het 3D-spel de beelden niet snel genoeg kan verversen en dat heeft in 9 van de 10 gevallen te maken met de snelheid waarmee het 3D-spel communiceert met de videokaart. Zo heb je voor games meer aan een wat langzamere PC met een supersnelle VGA-kaart dan andersom. Krijg je het voor elkaar laat eens weten. groet Manamana

De 3D functie heb ik nog niet gebruikt omdat ik nog geen 3D brillen hier voor heb.
Het is bij Film van met name 1080p, bij games heb ik nog geen problemen gezien, maar heb ook geen zware games.
Ik heb 1742MB Ram videogeheugen.
En de resenste driver is geinstalleerd.
directxc.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan