Van mijn zoons Asus X54C notebook is vorige week de Harde schijf gecrasht. Zaterdag heb een andere gekocht en de oude laten testen of er nog data af kon worden gehaald. Deze bleek volledig de geest te hebben gegeven.
Nu blijkt dat er nooit een recovery DVD is gemaakt van de hare schijf en dus heb ik geen goede windows versie op DVD. Vandaag met ASUS gebeld en die geven aan dat de enigste manier was om een DVD te branden....... Nu zit ik dus met een legale windows key maar zonder geschikte windows DVD...
Heb wel een versie windows 7 pro maar als ik die probeer krijg ik een foutmelding dat de ingevoerde key voor een andere versie is.
Wie kan mij helpen aan een DVD met de goede versie van Windows 7???
Bijgaand een foto met de gegevens van de laptop.
Nu blijkt dat er nooit een recovery DVD is gemaakt van de hare schijf en dus heb ik geen goede windows versie op DVD. Vandaag met ASUS gebeld en die geven aan dat de enigste manier was om een DVD te branden....... Nu zit ik dus met een legale windows key maar zonder geschikte windows DVD...
Heb wel een versie windows 7 pro maar als ik die probeer krijg ik een foutmelding dat de ingevoerde key voor een andere versie is.
Wie kan mij helpen aan een DVD met de goede versie van Windows 7???
Bijgaand een foto met de gegevens van de laptop.