Hoi,
Als je de melding krijgt dat één van de kabels niet is aangesloten, dan is één van de kabels niet (goed) aangesloten. Bij een draadloze verbinding krijg je een dergelijke melding niet.
Ik adviseer je het volgende te doen:
1. zorg dat dhcp op alle appraten ingeschakeld is
2. zet alle pc's en notebooks UIT
3. haal de stroom van het kabelmodem
4. RESET de router! Wacht vooral tot deze is heropgestart (te zien aan de lampjes)
5. haal de stroom van de router.
6. controleer de bekabeling (dus de kabel tussen modem en router moet bij de router op WAN zitten in niet op poort 1, 2 of 3 .....
NU:
1. schakel het kabelmodem in en wacht tot deze volledig 'online' is.
2. schakel de router in en wacht tot deze volledig 'online' is
3. schakel eerst de pc/notebook(s) in die een kabelverbinding met de router heeft.
4. schakel als laatste de draadloze apparaten in.
Heb je deze procedure exact gevolgd en werkt het dan nog niet, reageer dan weer .......